miercuri, 29 septembrie 2021

MESAJ PENTRU GLYNDA LOMAX – GLENCOE, ARKANSAS, SUA - 21 septembrie 2021

 MUNCIȚI CÂT E ZIUA DE LUNGĂ, COPIII MEI. ADUCEȚI ULTIMELE SUFLETE PIERDUTE ÎN ÎMPĂRĂȚIA MEA. SFÂRȘITUL TUTUROR LUCRURILOR SE APROPIE CU REPEZICIUNE ȘI MARI SUNT RECOMPENSELE CELOR CARE CÂȘTIGĂ SUFLETE!

Cât timp mai este încă zi...

Copiii Mei se străduiesc să înțeleagă tot ceea ce se întâmplă acum.

Este normal să vă luptați. Căile Mele nu sunt căile voastre. V-am spus că toată Scriptura trebuie să se împlinească pentru ca voi toți să fiți chemați acasă la Mine. Unii dintre voi se plâng că circumstanțele voastre nu sunt optime, iar Eu vă spun: învățați să vă umiliți și să vă abandonați. Unii dintre voi plâng pentru că vă este dor de trecut, dar Eu vă spun - munciți cât este încă ziuă, nu vă întristați pentru ceea ce nu poate fi schimbat. Unii dintre voi strigă că guvernele voastre vă asupresc, dar Eu vă spun că va veni o persecuție mult mai mare decât cea pe care o vedeți acum. În vremurile care vor veni în curând, poporul Meu își va da viața pentru că a crezut în Mine. Iar cei care o vor face vor avea parte de recompense mari și minunate în ceruri, cum nu v-ați putea imagina vreodată.

Lucrați cât e ziuă, copiii Mei. Aduceți în Împărăția Mea ultimele suflete pierdute. Sfârșitul tuturor lucrurilor se apropie cu repeziciune și mare este răsplata celor care câștigă suflete!

† CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU :

Marcu 16 : 15-18. Și le-a zis: "Mergeți în toată lumea și propovăduiți Evanghelia la orice făptură. Cine va crede și se va boteza va fi mântuit, dar cine nu va crede va fi osândit. Și semnele acestea vor fi cu cei care vor crede: În Numele Meu vor scoate diavoli, vor vorbi limbi noi, vor ține șerpi în mâinile lor, și dacă vor bea otravă, nu le dăuna, vor pune mâinile peste bolnavi și se vor vindeca.

Un comentariu: