joi, 23 septembrie 2021

ACEASTĂ OMENIRE MIZERABILĂ ȘI-A SFÂRȘIT TIMPUL, S-A TERMINAT CU VIAȚA! Carbonia, 15.09.2021, ora 16:56

Eu sunt Cel ce Sunt!

Iubiți copii, timpul pe care îl aveți în fața voastră este limitat. ...Cuvântul vestește ...ascultați!

PREGĂTIȚI-VĂ SPIRITUAL PENTRU A PRIMI DARURILE!

La ordinul Meu, Armata cerească condusă de Sfântul Arhanghel Mihail, având în suita sa întreaga ierarhie a Îngerilor cerești, însemnată pe frunte cu crucea lui Cristos cel Înviat, va coborî în luptă pentru a pune capăt acestei ierarhii de îngeri răzvrătiți și a-i supune pentru totdeauna.

ÎMI STRIG MAREA MEA DURERE PENTRU PIERDEREA MULTOR COPII, DAR NU VOI PUTEA SĂ-I SALVEZ PENTRU CĂ NU VOR SĂ SE ÎNTOARCĂ LA MINE.

”Maica Mea Îndurerată, Steaua Iubirii, Eu, Dumnezeul tău Iubire, Te iubesc infinit.

Te-am transformat în Steaua Iubirii pentru că Tu ești în Mine, ești aleasa lui Dumnezeu, Mireasa Sa în iubire infinită.”

Preasfânta Maria, Mama Mea Preacurată, în imensa ei durere, își cheamă copiii la convertire...

”Maică Îndurerată, Tu îți strângi copiii la Inima ta și îi așezi în Inima Mea Sfântă, ...cu lacrimi fierbinți de iubire îi îmbăiezi. Scăldați în lacrimile Tale și ale Mele, să simtă pe pielea lor, cât sunt de fierbinți pentru atâta durere: ...OMUL ȘI-A RESPINS CREATORUL, URMĂND PE BLESTEMATUL ȘARPE ANTIC! Împreună cu el uneltește împotriva celor aleși ai lui Dumnezeu, ...el nu poate avea victoria, Eu Sunt!”

ACEASTĂ OMENIRE MIZERABILĂ ȘI-A SFÂRȘIT TIMPUL, S-A TERMINAT CU VIAȚA, VA PIERI PRIN PROPRIA SA ALEGERE LIBERĂ.

Acum că totul este pregătit, nu voi înceta să Îmi manifest minunile, anticipând revenirea Mea glorioasă.

Înainte, copii ai Iubirii! ...Înainte, copii ai lui Dumnezeu! Lumina este cu voi pentru că Dumnezeu este în voi! Uniți mai mult ca niciodată, în rugăciune, strânși la Inima Imaculată a Mariei, "CONSACRAȚI" la Inima ei Imaculată, mergeți victorioși pe urmele Mele.

Voi face ca poporul Meu să triumfe, îi voi da un tron alături de al Meu, ...toți vor fi în frumusețea Iubirii Mele. Tronul Meu este gata să-i primească pe cei aleși, pe cei care sunt ascultători față de Dumnezeul lor Creator.

Pregătiți-vă, îmbrăcați-vă în veșminte albe, Mielul este la triumful Său glorios.

Vă binecuvântez, fiți vigilenți și rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă uniți cu Maria. Amin.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Jahwe.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6052887221420030&set=a.242597375782406

Un comentariu: