sâmbătă, 25 septembrie 2021

APOSTOLI AI ULTIMELOR TIMPURI, SUNTEȚI PE CALE SĂ VĂ ÎNCEPEȚI MISIUNEA – Carbonia, 18.09.2021

Iubiți copii, Duhul Sfânt plutește deja deasupra inimilor voastre, deschideți-le harului! Rămâneți fermi în credința voastră în Isus Hristos, Domnul, Hristos cel Înviat. Nu vă ultragiați viețile, nu fiți încăpățânați, oamenilor, Cuvântul este în voi, nu fiți surzi.

 Veți merge la fel ca îngerii din ceruri dacă vă întoarceți inimile către Cel care v-a creat. Nu vă îndoiți niciodată de Cuvântul Lui și nu vă faceți singuri dreptate. Cerul se deschide, Dumnezeul Iubirii Eterne coboară pentru a-și elibera copiii.

Cunoscători ai lucrurilor lui Dumnezeu, veți merge să îi vizitați pe cei îndepărtați de Dumnezeu și îi veți instrui după învățătura Lui.

APOSTOLI AI VREMURILOR DIN URMĂ, SUNTEȚI PE CALE SĂ VĂ ÎNCEPEȚI MISIUNEA CU CEA CARE VĂ VA ÎNSOȚI CA ȘI CO-RĂSCUMPĂRĂTOARE ÎN LUCRAREA DE MÂNTUIRE, ÎMBRĂȚIȘAȚI-O ÎN VOI, ASCULTAȚI-O ȘI MÂNGÂIAȚI-O.

Maria Preasfânta, Mama lui Isus și Mama voastră, vă va deschide calea pentru a merge spre victorie împotriva Satanei, ...veți merge alături de ea, ca niște crini albi vă veți deschide în fața ei, ...veți aștepta și veți urma directivele ei.

Micii Mei prieteni, iată, a sosit timpul venirii Mele, tot cerul sărbătorește deja gloria lui Dumnezeu! Pe Pământ grâul nou se coace deja, viața nouă va fi pe măsura Iubirii Infinite, ...în Dumnezeu! Izvoare de apă vie vor țâșni veșnic pentru copiii Luminii!

Iubiții Mei, astăzi încă vă vorbesc din casa Mea cerească, dar în curând voi fi printre voi, pentru că voi trăi cu voi. Noul Meu popor va fi în prezența Mea pentru totdeauna, nu va mai suferi niciodată căci Eu sunt Dumnezeul lor, Dumnezeul Binelui etern, Dumnezeul Iubirii, Dumnezeul Perfect, Creatorul.

Copiii Mei, vă îmbrățișez cu toată inima Mea și vă binecuvântez în Mine, ... vă botez în Duhul Sfânt și în Foc, ...veți fi în Iubirea Mea, veți arde de iubire în Mine.

Noua Creație va fi pentru poporul Meu, în încântarea iubirii Mele infinite.

ÎNGENUNCHEAȚI ACUM ÎN FAȚA CELUI CARE V-A SALVAT, PROSTERNAȚI-VĂ LA PICIOARELE CRUCII SALE! ADORAȚI-O, IUBIȚI-O ȘI ÎMBRĂȚIȘAȚI-O ÎN VOI ÎNȘIVĂ, PENTRU CĂ NUMAI AȘA VEȚI PUTEA ÎNȚELEGE CĂ DĂRUIREA DE SINE ESTE IUBIRE... ESTE HAR PENTRU VOI ÎNȘIVĂ ȘI PENTRU CEI PE CARE ÎI IUBIȚI.

Luminile acestei lumi sunt pe cale să se stingă, întunericul va fi devastator, sufletele oamenilor îndepărtați de Dumnezeu vor fi o pradă ușoară pentru Satana. Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă ca aceste suflete să găsească lumina înaintea întunericului.

Mergeți în Cuvântul Meu. Dumnezeu este cu voi! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6069078769800875&set=a.242597375782406

Un comentariu: