duminică, 19 martie 2023

A SOSIT CEASUL MARII PURIFICĂRI! - Carbonia, 13.03.2023

Doresc să-i mângâi pe copiii Mei iubiți, doresc să-i strâng la pieptul Meu și să-i legăn în Mine pentru totdeauna.

Copiii Mei, Eu sunt Tatăl vostru, Dumnezeul Atotputernic! Nu există alt Dumnezeu în afară de Mine. Sărbătoriți-Mă în inimile voastre, oamenilor, iubiți-Mă așa cum vă iubesc Eu, dați-Mi "da-ul" vostru! Cântați-Mi iubirea, iar Eu vă voi răspunde cu Binele Meu nesfârșit. Arătați-Mi, copiii Mei, dorința voastră de a vă regăsi în brațele Mele, spuneți-Mi că doriți să fiți doar "ai Mei" și, ca prin farmec, vă veți regăsi în Cerul Meu!

Îl avertizez pe Poporul Meu de intervenția Mea viitoare!

Eu, Domnul, doresc să pun capăt Răului, doresc să readuc creatura Mea la Mine, să o fac să se bucure în Mine, să îi dau o nouă viață.

Adevăr vă spun, oamenilor, voi cei care încă sunteți legați la ochi:

·       a venit ceasul să îi deschideți;

·       a sosit pedeapsa pentru cei răi;

·       să nu vă găsiți învăluiți de iluziile Satanei.

Veniți-vă în fire, copiii Mei, furtuna se dezlănțuie deja pe Pământ, devastând orașe și provocând mii de morți. A venit ora marii purificări!

Cerul freamătă în așteptarea remedierii tuturor lucrurilor, a restaurării vieții pentru toate lucrurile: Binele va învinge Răul! Un nou Paradis se va prezenta noii Omeniri. Îmbrățișați Sfânta Evanghelie! Convertiți-vă! Purificați-vă, oamenilor!

Veniți cu bucurie să vă întâlniți cu Regele vostru! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/15/e-giunta-lora-della-grande-purificazione-3/

Un comentariu: