joi, 2 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 24 FEBRUARIE 2023 - În timp ce așteptați

Vreau ca toți copiii Mei să găsească încurajare în Cuvântul Meu.

"Oare nu vă încurajează Cuvântul Meu, copii? Nu vă bucurați de promisiunile Mele de acolo? Nu vedeți că acele promisiuni sunt adevărate în viața fiecăruia dintre voi, dacă credeți doar că le voi îndeplini?

Așteptarea este grea pentru toți copiii Mei, însă este necesară. Există momente în care fiecare persoană de pe pământ trebuie să aștepte ceea ce dorește să vadă. Faceți ca timpul în care așteptați să conteze.

Răscumpărați fiecare clipă care v-a rămas, pentru că zilele sunt foarte puține acum înainte de sfârșitul tuturor lucrurilor. Cei de dinaintea voastră au dorit să vadă ceea ce vedeți voi, nu vă temeți căci Eu îi protejez întotdeauna pe ai Mei până când este timpul ca ei să fie chemați acasă. Chiar și atunci, vă voi arăta îndurare în funcție de îndurarea pe care le-ați arătat-o și voi celorlalți.

Nu vă descurajați. Nu lăsați inimile voastre să plângă pentru ceea ce vedeți, căci trebuie să vină sfârșitul tuturor lucrurilor, pentru ca răul să fie distrus."

https://www.facebook.com/photo?fbid=509990207964010&set=a.403808015248897  

Un comentariu: