marți, 7 martie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 4 și 5 martie 2023

SÂMBĂTĂ, 4 MARTIE 2023

Repostat: Inimile voastre, 8 aprilie 2021

   "Căutați în adâncul inimilor voastre tot ceea ce nu este de la Mine. Mai mult decât Sfântul Meu Nume, ce prețuiți?

   Doresc ca poporul Meu să își curețe viața de tot ceea ce este de la dușman. Acest lucru vă va ajuta să vă concentrați asupra Mea și să vă apropiați de Mine pentru ceea ce va urma în curând.

   Veți simți cum starea voastră se va schimba pe măsură ce veți elimina din jurul vostru tot ceea ce nu este de la Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=514308020865562&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 5 MARTIE 2023

Repostat: Cercetați-vă inimile, 17 aprilie 2018

   Copiii Mei, păziți-vă inimile cu toată sârguința. Doresc ca voi să vă străduiți ca cuvintele gurii voastre și gândurile inimii voastre să fie plăcute înaintea Mea în orice moment, pentru că ceea ce gândiți este cunoscut de Mine. Doresc să vă străduiți să faceți ca nu numai comportamentul vostru, ci și gândurile voastre să fie perfecte înaintea Mea.

   Atât de mulți dintre copiii Mei vor fi luați pe neașteptate în ceea ce va urma. Atât de mulți care nu sunt copiii Mei, de asemenea, vor fi luați. Atât de mulți care cred că veșnicia lor va fi cu Mine, dar Eu nu-i cunosc, vor fi luați în acel timp. Eu doresc ca ei să Mă cunoască, dar nu au timp pentru Mine. Doresc ca ei să caute fața Mea, să Mă urmeze, dar Eu nu sunt în gândurile lor. Eu nu sunt în zilele lor. Nu sunt în viața lor, pentru că nu Mă cunosc. Ei nu au nici o dorință pentru Mine. Ei nu caută fața Mea. (Am simțit aici o tristețe teribilă în vocea Lui)

   Când va veni sfârșitul, pentru atât de mulți nu va fi timp să se căiască. Cercetați-vă inima acum, copiii Mei, și căiți-vă dacă ați păcătuit. Faceți-vă timp pentru Mine în ziua voastră, căci acest timp nu este pierdut. Locurile de muncă vin și pleacă repede, dar timpul vostru cu Mine rămâne în eternitate. Timpul petrecut cu Mine va primi recompense veșnice. Timpul petrecut cu Mine vă pregătește pentru tot ceea ce va urma.

   Cercetați-vă inimile și căutați-Mă cu toată ființa voastră.

https://www.facebook.com/photo?fbid=514822167480814&set=a.403808015248897

Un comentariu: