joi, 30 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 25 MARTIE 2023

REPOSTAT: Călduți, 6 iunie 2015

"Furtuna care va veni în curând este o furtună în interiorul altei furtuni. Această națiune (America) a fost cândva credincioasă Dumnezeului său. Ați urmat căile Mele, ați dorit să-Mi mulțumiți.

Dar cei care au trăit atunci s-au întors acasă la Mine, acum au rămas puțini, iar această națiune și-a abandonat Dumnezeul său, iar Căile Mele au fost date la o parte, numite demodate, slabe și intolerante.

Încă mai am un popor în America, un popor care stă drept și umblă pe căile Mele, dar poporul Meu e format din puțini. Un mare număr de călduți este acum în America, care se rușinează să Mă numească Domn, care se rușinează de căile Mele și de Numele Meu sfânt.

Aveți grijă, voi, cei călduți. Când va sosi furtuna, nu va fi niciun ajutor pentru voi! Numai copiii Mei care umblă ca și copii ai Mei vor fi protejați. Numai ei știu locul secret al Dumnezeului lor cel Preaînalt.

Furtuna este inevitabilă - toți cei de pe pământ vor fi prinși în ea.

Pregătiți-vă, copiii Mei!".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=525428819753482&set=a.403808015248897

Un comentariu: