duminică, 26 martie 2023

Răspundeți la apelul Meu urgent la rugăciune, 15 martie 2023, Shelley Anna

Mesaj de la Maica noastră Sfântă

În timp ce Maica Sfântă mă ia de mână, o aud spunând:

Copilașilor, primiți în inimile voastre Binecuvântările Harului și ale Milostivirii care se revarsă din Sfintele Inimi a Fiului Meu și a Mea.

Copiii mei, fiți vigilenți față de adversarul vostru, diavolul, care încearcă să vă domine gândurile, cu căile rele ale acestei lumi, pe care le-a stabilit în modernism.

Copiii Mei, vegheați și rugați-vă. Pedepsele pământești și cerești vor continua să se abată asupra omenirii. Tulburările cerești vor arăta mânia lui Dumnezeu. Manifestări pământești cum nu a mai cunoscut lumea niciodată vor continua, pe măsură ce necazurile din aceste zile se vor intensifica.

Războaiele și zvonurile de războaie continuă cu mare uimire, în timp ce elementele pământului, se ciocnesc unele cu altele, provocând mari furtuni și terenuri instabile, care vor fi mutate din locurile lor. Inimile care nu cunosc Iubirea Fiului Meu, vor leșina de frică.

Copiii mei, răspundeți la apelul Meu urgent la rugăciune.

În genunchi, uniți-vă rugăciunile voastre cu ale Mele, rugându-vă Rozariul Meu de Lumină, care va lumina calea dreptății, pe care Fiul Meu a așezat-o înaintea fiecăruia. Rugați-vă pentru convertirea acestor suflete, care sunt pierdute în întuneric.

Iubiții mei copii, veniți sub Mantia Mea și adăpostiți-vă în Inima Sfîntă a Fiului Meu, Isus Cristos.  Amintiți-vă mereu de promisiunile Mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

Confirmare din Scripturi

2 SAMUEL 22:33

Dumnezeu este fortăreața mea puternică, face liberă pe deplin calea mea.

1 PETRU 5:8

Fiți cumpătați, vegheați! Dușmanul vostru, diavolul, ca un leu care rage, dă târcoale căutând pe cine să înghită!

Isaia 13:13

De aceea voi zdruncina cerurile,

și se va cutremura pământul din locul său,

din cauza furiei Domnului Sabaot, în ziua mâniei sale aprinse.

Ioel 2:1-2

Sunați din trâmbiță în Sion!

Strigați pe muntele Meu cel sfânt!

Să tremure toți locuitorii țării;

căci vine ziua Domnului, este aproape!

Va fi o zi de întuneric și beznă,

o zi cu nori și cu negură.

Ca zorile se revarsă peste munți un popor numeros și puternic,

cum nu a mai fost din veșnicie

și nu va mai fi pentru anii (care vor fi) din generație în generație.

Matei 24:29

Imediat după necazul din zilele acelea, soarele se va întuneca iar luna nu-și va mai da lumina; stelele vor cădea de pe cer iar puterile cerului se vor zgudui.

Luca 21:26

Oamenilor li se va tăia răsuflarea de groază în așteptarea celor care vor veni în lume, căci puterile cerurilor vor fi zguduite.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/march/18/respond-to-my-urgent-call-to-prayer/

Un comentariu: