joi, 23 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX DUMINICĂ, 19 MARTIE 2023

REPOSTAT: Noua voastră realitate, 12 noiembrie 2019

"Pregătiți-vă acum pentru noua voastră realitate. Noua voastră realitate în care nimic nu mai este așa cum era înainte. Noua voastră realitate în care nimic nu este suficient. Pregătiți-vă, poporul Meu, pentru o nouă realitate care va fi în curând.

Cineva înlăturat, ceva începe (cred că președintele și un colaps economic)".

NOTĂ: Văd Dow Jones Media (n.a. bursa) cu o singură cifră, care începe cu 8. Orice ar fi, am văzut că a dus la faliment milioane de oameni. Pierderi de locuri de muncă pe scară largă și panică în timp ce se scufundă atât de adânc, încât Marea Recesiune pare doar o recesiune.

"Pregătiți-vă, pregătiți-vă!

Acum aveți tot ce vă trebuie, dar atunci toți vor fi în nevoie.  Pentru că nimic nu va fi suficient (alimente și lucruri care provin de la o anumită națiune).

Nu vor fi suficienți bani pentru a cumpăra ceva - inflație masivă. Nu vor fi suficienți pentru a face ceva.

Pregătiți-vă că vă va fi mai ușor. Stocați alimente. Stocați bunurile de care aveți nevoie. Folosiți cu moderație. Veți fi bucuroși că ați făcut-o."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=522332806729750&set=a.403808015248897         

2 comentarii:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii

    RăspundețiȘtergere
  2. _Vineri 24 Martie_
    *Eu te ridic pe înălțimi.*

    Chiar dacă potopul te va ajunge, Eu te voi pune pe înălțimi. Chiar dacă de jur împrejurul tău ar arde focul, Eu voi fi protecția ta. Chiar dacă multe voci se vor ridica împotriva ta să te acuze, Eu voi fi pacea ta. Nu te-am scăpat Eu de nenumărate ori și înainte? Tu vezi doar anumite situații, însă Eu văd fiecare împrejurare în care te-am scăpat, te-am adăpostit, te-am acoperit și te-am protejat de vrăjmașii tăi. Eu văd situațiile în care te-am protejat chiar și atunci când nu erai conștient că te afli în pericol. Eu sunt un Dumnezeu care statornic veghează asupra ta în fiecare vreme. Privirea Mea se odihnește peste tine, nu doar să te observe ci să te protejeze, păstrându-te în grija Mea. Eu ofer favoruri nespuse și te feresc de ispitele care sunt prea mari pentru tine. Toate acestea pentru că te iubesc! Nu este motiv de îngrijorare sau teamă, pentru că Mâna Mea este asupra ta și prezența Mea te conduce. Îți cer o încrede mai adâncă care depășește prezentul și rămâne pentru toată viața. Nu te teme, pentru că atunci când Mă gândesc la tine, inima Mea este stârnită să lucreze în numele tău.

    Renunță la anxietatea ta! Fii liniștit și oprește-ți strădaniile și vei vedea că Eu sunt Dumnezeu. Eu sunt Dumnezeu peste toate națiunile și Eu voi fi înălțat peste tot pământul. Psalmul 46:10

    RăspundețiȘtergere