joi, 16 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 8 MARTIE 2023 - Legile se vor schimba

"În acest timp, călătoria voastră va fi schimbătoare și imprevizibilă, copii. Legile se vor schimba fără avertisment, pe măsură ce puterile de pe pământ vor încerca să vă pună piedici.

Vor schimba legile în speranța de a vă determina să faceți ceva greșit pentru ca să vă poată pedepsi. Aceste legi vor fi schimbate fără știrea voastră, în culise, astfel încât să aibă o scuză pentru a vă duce în captivitate. Nu vă temeți. Nu vă temeți, pentru că Eu sunt un Dumnezeu puternic, care este foarte capabil să vă elibereze din închisorile lor în mod supranatural. Nu l-am eliberat Eu pe robul Meu Petru în mijlocul nopții prin mâna Mea puternică?".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=516480623981635&set=a.403808015248897

Un comentariu: