duminică, 5 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 3 MARTIE 2023 – Spuneți-le că îi iubesc

"Copiii Mei, în vremurile care vor veni, când războiul va face ravagii în jurul vostru, veți vedea multe lucruri pe care nu v-ați gândit niciodată că le veți vedea. Vă veți întreba de ce. De ce sunteți acolo în timpul acestor evenimente. Veți vedea oameni înnebuniți de ceea ce au văzut și de tot ceea ce au pierdut. Îi veți vedea pe mulți care nu au nici măcar strictul necesar. Veți vedea multe lucruri care vă vor durea.

Nu există modalități de a vă pregăti inimile pentru ceea ce veți vedea, dar să știți că sunteți acolo pentru a fi martori ai Mei pentru cei din jurul vostru care nu Mă cunosc încă. Spuneți-le tot ce am făcut pentru voi. Spuneți-le că am murit pentru a le da viața veșnică. Spuneți-le că îi iubesc".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=513779447585086&set=a.403808015248897

Un comentariu: