miercuri, 15 martie 2023

ESTE STRICT INTERZIS SĂ ÎNCĂLCAȚI PORUNCILE LUI DUMNEZEU! - Carbonia, 10.03.2023

Eu sunt Dumnezeu Tatăl, singurul și adevăratul vostru Dumnezeu!

Iubiți copii, adevăr vă spun: ajutorul Meu este în voi, sunteți copiii Mei și vă chem înapoi la Mine pentru binele pe care vi-l doresc.

MAREA NEAGRĂ SE VA DEZLĂNȚUI ÎN CURÂND ÎNTR-O FURIE NEVĂZUTĂ NICIODATĂ, în tulburările ei teribile va lovi Pământul.

În scurt timp, veți auzi sunete necunoscute vouă, venind din spațiu!

Omul va încerca să înțeleagă de unde vin, dar Dumnezeu nu va mai permite oamenilor de știință să aibă informații.

Alegerea omului a fost să alerge spre Rău, să meargă pe căile lui, negându-L pe Dumnezeu Creatorul. Oamenii au ales să alerge spre lumea infernală: lumea condusă de Lucifer; acum vor înțelege marea greșeală!

O, voi, popoare, grăbiți-vă cu toții spre Mine, ascultați chemarea Mea pentru Mântuire și nu veți mai fi niciodată atrași în răutatea Satanei.

·       Soarele aruncă flăcări puternice spre Pământ!

·       Omul va suferi căderea tehnologiei și se va simți singur, calvarul său va începe cu sfârșitul confortului.

Iubiți copii, voi nu vreți să credeți apelurile Mele; ... mândria voastră vă va face să suferiți.

Mă întorc pentru a Mă manifesta în lume, pentru a salva această Omenire care nu mai vrea să fie "a Mea". Dar, atunci când totul se prăbușește, ... când foamea și disperarea se vor abate asupra lor, atunci, "în marea suferință"

- MĂ VOR CHEMA,

- SE VOR PROSTERNA CU UMILINȚĂ ÎN FAȚA MEA,

- ȘI VOR INVOCA MILA MEA.

Dumnezeu este Cel care poate face toate lucrurile! În imensa Sa putere, El

·       va reînnoi Pământul

·       și va așeza omul la Dreapta Sa,

·       El îl va salva din Iad. Dacă se convertește, va fi salvat!

Poporul Meu, Eu sunt Dumnezeul vostru Creator, câtă durere ați provocat Inimii Mele pentru că încă Mă trădați!

- RIDICĂ-TE, O, OMULE,

- RIDICĂ-TE DE LA NELEGIUIRILE TALE ȘI ÎNTOARCE-TE LA DUMNEZEUL TĂU AL IUBIRII,

- ÎNTOARCE-ȚI INIMA SPRE EL, CERE-I IERTARE!

- ÎNCĂ ȚI SE MAI OFERĂ POSIBILITATEA DE A TRĂI VIAȚA VEȘNICĂ: NU O RESPINGE, OMULE, ACCEPTĂ ACEST HAR,

- SALVEAZĂ-TE, O, OMULE, SALVEAZĂ-TE!

Regina Iubirii, așteaptă cu iubire milostivă să-și îmbrățișeze copiii! Ca Mamă așteaptă trezirea inimilor: ele tânjesc după dragostea Fiului ei Isus.

- FIȚI IUBITORI DE IUBIRE!

- FIȚI COPIII MILOSTIVI AI IUBIRII!

- ARĂTAȚI-VĂ MILOSTIVI FAȚĂ DE TOȚI FRAȚII VOȘTRI,

- ȘI RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ CA TATĂL VOSTRU CARE ESTE ÎN CERURI

SĂ INTERVINĂ ÎNAINTE CA RĂUL SĂ VĂ DEVOREZE.

- ESTE STRICT INTERZIS: ÎNCĂLCAȚI PORUNCILE LUI DUMNEZEU!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/13/e-severamente-vietato-trasgredire-i-comandamenti-di-dio/

Un comentariu: