sâmbătă, 18 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, 12 și 13 MARTIE 2023

DUMINICĂ, 12 MARTIE 2023

Repostat: Credința voastră în economie, 20 mai 2020

"Mulți dintre copiii Mei s-au încrezut în economia lor, nu în Mine. Acum, când vedeți că economia voastră se zbate, vă este teamă. Eu sunt același ieri, astăzi și în veci - puneți-vă credința în Mine și vă voi păzi prin tot ceea ce va veni.

Eu pot să vă asigur traiul - nu am avut grijă Eu de poporul Meu Israel în timp ce călătorea prin pustiu, unde nu exista hrană? Nu v-am dat Eu multe învățături despre Providență în Cuvântul Meu sfânt?

Atunci de ce vă temeți?"

https://www.facebook.com/photo?fbid=518595243770173&set=a.403808015248897

LUNI, 13 MARTIE 2023 - Goshen

"În această perioadă în care economia voastră va eșua, veți vedea multe greutăți. Mulți care nu au cunoscut niciodată lipsa, vor fi în lipsuri. Mulți își vor lua viața pe măsură ce economia va intra în spirală.

În trecut, omul putea prezice ce va face economia în continuare. Pentru că aceasta va fi mâna Mea, nu va fi previzibilă. Acest lucru va provoca frică și haos pe măsură ce va cădea. Acest lucru este planificat. Trebuie să arate celor pierduți că nu sunt Eu.

Ei nu pot controla totul. În realitate, ei nu controlează nimic, pentru că Eu le controlez fiecare respirație.

Nu vă temeți, copii, pentru că, la fel ca în vremuri demult apuse, îi voi pune pe cei cu adevărat devotați Mie într-un Gosen unde recesiunea vă va afecta foarte puțin, dar unde veți putea da mărturie celorlalți despre Mine și despre marea Mea iubire pentru ei.

Mergeți acum și propovăduiți Evanghelia Mea. Haideți să aducem aceste suflete împreună, pentru ca voi să aveți răsplată multă, atât pe pământ, cât și aici, în casa voastră cerească.

Notă: În Biblia ebraică, ținutul Gosen este numit ca fiind locul din Egipt dat evreilor de faraon lui Iosif, ținut din care au părăsit mai târziu Egiptul în timpul Exodului. Se crede că a fost situat în estul Deltei Nilului, în Egiptul inferior.

https://www.facebook.com/photo?fbid=519105630385801&set=a.403808015248897

Un comentariu: