joi, 9 martie 2023

ÎNGENUNCHEAȚI ȘI IMPLORAȚI MILOSTIVIREA MEA! RUGAȚI-VĂ SFÂNTUL ROZARIU - Carbonia 27.02.2023

Îngenuncheați și implorați milostivirea Mea! Rugați-vă Sfântul Rozariu.

Iubită fiică, intervenția mea divină va fi în curând. O furtună se va dezlănțui acum puternic; nu vă îndepărtați de Mine. Vă poruncesc:

·       Îngenuncheați și implorați Milostivirea Mea!

·       Rugați-vă Sfântul Rozariu.

·       Puneți-vă în stare de har.

·       Adorați-Mă!

·       Părăsiți lumea și întoarceți-vă la Mine; numai Eu vă pot salva, o, oamenilor!

·       Abandonați ceea ce este de prisos pentru mântuirea voastră, puneți în voi arma rugăciunii constante.

Iată, vremurile prezise au venit! Această Omenire va suferi pentru că nu a ascultat Apelurile Mele părintești și pentru că nu s-a întors la Mine cerându-Mi iertare.

Nu mai este timpul să alergați după lucrurile lumii: convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă!!!!

America este pe cale să treacă prin calvarul său.

Pământul se va cutremura cu mai multă putere.

Cerul se va întuneca, grindina va lovi Pământul.

Foc și dezastru!

Asteroizi care se apropie de Pământ!

·       Rugați-vă, copiii Mei,

·       postiți,

·       faceți penitență,

·       chemați-Mă să vă salvez:

Eu sunt Tatăl vostru, singurul vostru Bine: Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire, Creatorul! Vă iubesc, copiii Mei, și aștept să vă aud strigătul de ajutor pentru a interveni! Nu fiți mândri, o, oamenilor, singuri nu puteți face asta, doar EU SUNT!!! Este vocea Dumnezeului vostru care încă vă cheamă la mântuire, iubirea Sa de Tată vă imploră să vă căiți, acum! Acum, o, oameni, acum!!!

Credeți în Mine, copiii Mei, întoarceți-vă la Mine înainte ca uraganul să izbucnească, căci atunci va fi greu pentru voi să vă pot salva.

Îngerul Meu sună din corn (shofar) pentru a-i chema pe oameni la adunare.

Lăsați convertirea să aibă loc în inimile voastre, o, oameni, pentru ca Eu să vă pot pune într-un loc sigur.

Refugiile Mele sunt gata să îi primească pe copiii Mei: numai acolo vor găsi adăpost și mângâiere; numai în Refugiile Mele vor fi protejați de Îngerii Mei.

Fiți vigilenți, Copiii Mei, a sosit timpul Marelui Necaz; nu faceți greșeala de a cădea în el.

Dezlegați-vă de legăturile morții și alergați la Mine, dați-Mi șansa de a vă salva.

Gata! Cerul se deschide pentru coborârea Fiului Omului!

Îl veți vedea pe Cel care poate totul, va reînnoi Pământul. Amin! https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/01/mettetevi-in-ginocchio-e-supplicate-la-mia-misericordia-pregate-il-santo-rosario/

Un comentariu:

  1. Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere