marți, 14 martie 2023

RUGAȚI-VĂ SFINȚILOR DIN CER. RUGAȚI-VĂ ÎNGERILOR ȘI ARHANGHELILOR. Carbonia, 4.03.2023,ora 16:24 (locuțiune)

Pacea fie cu voi, copiii Mei! Pacea fie asupra voastră!

Iată-Mă aici, sunt printre voi și vă îmbrățișez pe toți. Sunt aici cu Sfânta Fecioară, cu Sfântul Iosif, cu Sfântul Arhanghel Mihail, cu Padre Pio. Astăzi sunt aici cu Mine toți Sfinții, cei care au trăit o viață dedicată Sfintei Evanghelii. Sunt aici pentru a vă îmbrățișa și a vă susține în această luptă dificilă împotriva Satanei.

Rugați-vă la Sfinții din Cer. Rugați-vă la Îngeri și Arhangheli, rugați-i să fie alături de voi păzindu-vă și veghind asupra voastră.

Iubiții Mei copii, iubiții Mei prieteni, iată-Mă: sunt Fratele vostru mai mare, sunt Isus al vostru din Nazaret..... iată-Mă!

Iubiți copii, cu o iubire nerăbdătoare aștept momentul să intervin pentru a pune capăt Răului. Armata Mea este pregătită, este desfășurată în spatele Meu, la "startul" Meu va avea loc atacul.

O, Copiii Mei!!! Copiii Mei!!! Doresc cu ardoare să vă strâng în brațe și să vă duc în noua lume a Iubirii, unde vă veți putea bucura de frumusețile pe care le-am creat pentru voi, pentru a vă da viață în fericirea eternă a Iubirii.

Eu sunt Isus, copiii Mei, Eu sunt Isus, Eu sunt Isus al vostru, Eu sunt Cel care și-a dat propria viață pentru mântuirea voastră! Iată-Mă, astăzi Mă întorc pentru a vă elibera!

Iată-Mă, copiii Mei: sunt fericit să fiu printre voi, pe acest deal! Nu vă temeți de nimic, înaintați! Fiți mândri că ați fost aleși pentru această ultimă misiune.

Vă veghez zi și noapte! Eu sunt Apărătorul lui Israel, Eu veghez asupra Poporului Meu, Eu veghez asupra copiilor Mei.

Sunt gata, iubiții Mei, sunt gata! Rămâneți alături de Mine, nu renunțați niciodată la această alegere; mergeți înainte cu curaj; când vă clătinați, chemați-Mă în ajutor și voi fi alături de voi.

Implorați îndurarea lui Dumnezeu!

Rugați-vă, copiii Mei! Rugați-vă pentru ca această Omenire să se pocăiască repede. O, Puternici ai Pământului! Voi! Voi, cei care M-ați sfidat, veți fi pe măsură răsplătiți! Eu sunt Cel care poate face toate lucrurile, Eu sunt Lumina Eternă, Eu sunt Creatorul. Căiți-vă acum! Aștept convertirea voastră; nu mai pot aștepta, timpul este copt! Trebuie să intervin!

Și Dumnezeu are planul Său, un plan perfect! În timp ce al vostru este imperfect, ... este trecător!

Îi binecuvântez pe copiii Mei, pe toți cei care Mă urmează în iubire și credincioșie.

Vă iau pe toți de mână, iubiții Mei, și vă imprim pe frunte semnul crucii, acea cruce care va fi luminată atunci când dușmanii vor încerca să vină asupra voastră, dar la vederea ei se vor retrage, vor cădea ca niște saci goi!

Totul este pregătit!!! Dumnezeu este cu voi: nu vă temeți de nimic, am câștigat bătălia! Am învins moartea! Trebuie să câștigați această ultimă provocare împotriva lui Satana stând alături de Mine. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/12/pregate-i-santi-del-cielo-pregate-gli-angeli-e-gli-arcangeli/

Un comentariu: