luni, 27 martie 2023

NU AȘTEPTAȚI SĂ FIȚI ÎNGROPAȚI ÎN NOROIUL MORȚII! - Carbonia, 19.03.2023

Din nou vin la voi, o, poporul Meu! ... Da! Încă vin la voi.

În plâns și în durere vin la tine, omule.

La tine! ...care trăiești în lume în mizeria ei nesfârșită și uiți să fii fiul Meu!

La tine! ... care nu-ți pasă de sufletul tău!

La tine! ... care te bucuri de pășunile păcătoase!

La tine! ...care te lași învăluit în minciuni!

La tine! ...care-ți murdărești mâinile cu sângele fratelui tău, ca să ai un tron pe Pământ!

O! Bieți oameni, atât de mici, orbi și surzi la chemarea Celui care v-a creat!

Voi trăiți pentru lucrurile acestei lumi, nu doriți să vă bucurați de darurile adevăratului vostru Dumnezeu.

Tu, fiul Meu, respingi Mântuirea!

Tu, o, omule, încă Îl negi pe Dumnezeul tău, preferând idolii Pământului!

Ah, ce durere! Ce durere pentru Mine! Trădarea voastră Îmi sfâșie Inima.

·       Franța se află la calvarul ei.

·       Brazilia va fi pusă la încercare de natură.

·       Oamenii dușmanului vor intra în Vatican, ...și își vor planta steagul!

·       Roma va fi arsă.

·       Italia va suferi tortura celor condamnați la moarte.

Copiii Mei, convertiți-vă repede căci trăiți în confuzie, moartea merge alături de voi, dar nu vreți nici să vedeți, nici să auziți.

·       Ursul înaintează nestingherit!

·       Dragonul se va ridica.

·       Întunericul cade peste tot Pământul, dar oamenii dorm!

Treziți-vă, o, oamenilor! Chemați-Mă în ajutorul vostru, să vă aud că v-ați redeschis ochii și inimile! Spuneți-Mi că acum ați înțeles, că aveți conștiință! Că v-ați îngrozit de urâțenia răului! Că acum veniți la Mine implorând Iertarea Mea, că acum cereți îndurare!

Deja vă văd inima voastră săracă, o, oamenilor, ... Vă văd frica, ... căința voastră. Ajunge!!! Iată-Mă, copiii Mei, o, voi care Mă numiți Tată. O, voi! ... care astăzi vă întoarceți din nou la Dumnezeul vostru, fără teamă de satana, pentru că ați perceput pericolul grav de a vă pierde viața:

·       nu așteptați să fiți îngropați de noroiul morții;

·       ridicați-vă și strigați către Dumnezeul vostru Creator al vostru "fiat".

A sosit ceasul, copiii Mei; să nu fiți găsiți departe de Mine, ca nu cumva să fiți rătăciți la Venirea Mea. Amin.

Sfânta Treime vă invită: la curăția inimii, la rugăciune, la jertfirea voastră totală pentru întoarcerea mult așteptată a Fiului lui Dumnezeu care va deschide pentru voi Ceruri noi și un Pământ nou. Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/20/non-attendete-di-venire-sepolti-dal-fango-della-morte/

Un comentariu: