sâmbătă, 11 martie 2023

DUMNEZEU, TATĂL ATOTPUTERNIC, ÎNCĂ ÎȘI CHEAMĂ POPORUL ÎNAPOI LA EL - Carbonia, 03.03.2023

Dumnezeu Tatăl Atotputernic își cheamă încă poporul înapoi la El.

Vă avertizez, copiii Mei: sunteți în pericol! Întunericul face deja ravagii pe Pământ! Această Omenire este surdă la Apelurile Mele!

Cu adevărat vă spun, o, poporul Meu:

·       furtuna este în desfășurare,

·       războiul este acum asupra voastră;

·       întregul Pământ va fi devastat de nebunia omului în satana.

Copiii Mei, cu o mare durere încă mai intervin pentru a vă readuce pe calea cea bună, ...nu mai pierdeți timp, alergați la Mine, copiii Mei, puneți-vă în siguranță în Mine. Sunt îndurerat pentru situația de pe Pământ, această lume s-a lipsit de viață, s-a dăruit complet morții.

Iubiți copii,

·       Oceanele se pregătesc să invadeze pământurile;

·       multe vor fi scufundate, altele se vor ridica,

·       vă veți găsi în fața unei noi realități.

·       Zgomotul vulcanilor devine apăsător!

Iubiți copii,

·       cu iubire părintească vin să vă îndemn la convertire.

Nu fiți indiferenți la apelurile Mele, arătați-vă recunoștința pentru că Dumnezeu vrea să-și salveze copiii.

Veniți, veniți la Mine, iubiții Tatălui vostru, veniți în brațele Mele: vă voi legăna și vă voi face să vă bucurați în Mine, Eu sunt Tatăl vostru, Creatorul vostru și sunt Iubire Infinită.

Fiți atenți la aceste chemări ale Mele, o, oamenilor, căci cu adevărat ele sunt ultimele avertismente! În scurt timp vă veți găsi în mijlocul întunericului și, dacă nu vă veți întoarce la Mine, vă veți găsi dezorientați, fără nicio putere de a combate puterea răului.

Dumnezeu Își avertizează poporul Său: nimeni să nu fie surd!!!

Milă, milă, milă de voi, o, oamenilor! Oh, voi, cei care dați dovadă de mândrie și îl sfidați pe Dumnezeul cel Preaînalt! Milă! Ca Tată, sufăr pentru indiferența voastră, pentru respingerea voastră față de Mine. Creaturile Mele, mici flori ale Inimii Mele, aveți milă de durerea Mea, dar mai ales aveți milă de voi înșivă, pentru că

·       iarna va fi foarte rece pentru sufletele voastre;

·       vă veți pierde în întuneric,

·       și veți fi devastați de moarte.

Convertiți-vă, o, oameni! Convertiți-vă!!! Vă iubesc! Vă binecuvântez.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Yahwe.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/04/dio-padre-onnipotente-richiama-ancora-a-se-il-suo-popolo/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu