duminică, 19 martie 2023

Ziua Domnului se apropie cu repeziciune, 8 martie 2023, Shelley Anna

Un mesaj de la Domnul

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Este foarte urgent să primiți Binecuvântările Harului și ale Milostivirii care se revarsă din Sfintele Inimi, a Mamei Mele și a Mea.

Credincioșii Mei, vă chem la curăția inimii. Atât de mulți s-au îndepărtat mult de Mine. Satana vă hărțuiește pentru că ați ieșit din granița protecției Mele, făcându-vă vulnerabili. Singura dorință a Satanei este de a elimina imaginea lui Dumnezeu, de pe pământ. El dorește să stingă lumina din voi. Opresiunea este grea și vă apasă, făcându-vă vulnerabili la posesiune. Atât de mulți încep să se schimbe pentru că sunt departe de Mine. Satana le-a întunecat gândurile și le împietrește inimile. Conștiința lor a fost alterată. Pocăiți-vă și întoarceți-vă la Mine, angajați-vă prin convertire și consacrați-vă din nou Inimilor sfinte, a Mamei Mele și a Mea. Apropiați-vă de Mine, iar Eu vă voi acoperi cu Milostivirea Mea și vă voi îmbrățișa din nou. Așa vorbește Domnul.

Un mesaj de la Mama noastră binecuvântată

Mama noastră binecuvântată, Regina Cerului și a Pământului, spune:

Plâng pentru omenire, pentru că în inimi domnește răzvrătirea.

Este foarte urgent să răspundeți la chemarea Fiului meu la curăție. Reangajați-vă inimile întorcându-vă la Sfintele noastre Inimi prin convertire și consacrare. În afara graniței de protecție a Fiului meu este doar durere și suferință. Sufletele chinuite suferă pentru că Satana le necăjește. Întoarceți-vă înapoi la Fiul meu, cu căință în inimile voastre, iar El vă va acoperi cu Milostivirea Sa.

Vă dau Rozariul meu de Lumină, pentru ca voi să vă puteți împăca din nou cu Fiul meu, prin rugăciune și penitență.

Eu vă călăuzesc luminându-vă calea mântuirii, care poate fi atinsă doar prin Fiul meu, Isus Cristos.

Rugați-vă Rozariul meu de Lumină, unde Fiul meu este revelat.

Rugați-vă, copiii mei. Rugați-vă fără încetare, timpul întunericului se intensifică foarte mult, fiul pierzării va fi în curând dezvăluit.

Copiii mei, amintiți-vă mereu promisiunile mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește iubita voastră Mamă.

Comentariu Shelley Anna Rozariul de Lumină al Maicii noastre binecuvântate este întregul Rozariu, Misterele de Bucurie, de Lumină, de Durere și de Slavă. Rugați-vă, la fiecare decadă, meditând în inima voastră la viața și moartea lui Iisus Hristos, așa cum face Sfânta noastră Mamă, iar îndrumarea ei va lumina calea mântuirii pe care Fiul ei ne-a arătat-o.

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând: Popor al Răscumpărătorului nostru, în prezența dușmanilor voștri, nu vă veți teme pentru că Domnul și Mântuitorul vostru, Isus Cristos, Regele Regilor, domnește în inimile voastre. Încredeți-vă mereu în El și credința voastră va înflori.

Popor al lui Dumnezeu, rugați-vă pentru toate națiunile și pentru toate popoarele.

Rugați-vă pentru convertirea sufletelor vulnerabile, care dorm.

Recunoașteți îngerii voștri păzitori care vă vor conduce în siguranță.

O ploaie de foc va pârjoli suprafața pământului. Orașele carbonizate în întuneric, vor ieși la iveală în vremurile primejdioase ce vor culmina în timpul necazului, pe măsură ce conflictele dintre națiuni se vor intensifica, făcând ca lumea să fie în război.

Elementele vor continua să arate Mânia lui Dumnezeu, care va insufla teamă celor care lucrează în nelegiuire. În curând, cel ce a reținut va fi scos din calea lor. Fiul pierzării, va fi atunci dezlănțuit, pentru un timp care a fost scurtat.

Ziua Domnului se apropie cu repeziciune.

Poporul lui Dumnezeu, pregătiți-vă inimile. Rugăciunile voastre neîncetate să urce până la tronul lui Dumnezeu, unde fiecare este ascultat și contabilizat.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata, cu mulțimi de îngeri, să vă apăr de răutatea și de capcanele diavolului, ale cărui zile sunt puține la număr.

Așa zice Apărătorul vostru vigilent.

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim continuă și spune:

Întoarceți- vă înapoi la Mine căci ceasul este târziu. Cei credincioși ai Mei, recunoașteți îngerii voștri păzitori, ei vă vor conduce pe drumul spre adăpostul vostru sigur. Așa vorbește Domnul.

Confirmări din Scriptură

Fericiţi cei curaţi cu inima, pentru că ei îl vor vedea pe Dumnezeu! Matei 5:8

 Cine ne va despărţi de iubirea lui Cristos? Oare necazul sau strâmtorarea sau persecuţia sau foametea sau lipsa de haine sau primejdia sau sabia?  După cum este scris:

„Pentru tine suntem daţi la moarte toată ziua, suntem socotiţi ca nişte oi de înjunghiere”.  Dar în toate acestea noi suntem mai mult decât învingători prin cel care ne-a iubit.  Romani 8:35, 37

Conflictele dintre națiuni se intensifică cauzând război în lume.

Elementele vor continua să arate Mânia lui Dumnezeu, care va insufla teamă celor care lucrează în nelegiuire.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/march/13/the-day-of-the-lord-fast-approaches/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere