luni, 13 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 6 MARTIE 2023

Repostat: Eu bat, 17 iulie 2017

   "Stau la ușa inimii voastre, bătând ca voi să Mă lăsați să intru. Bat neîncetat în acele locuri ale inimii voastre pe care le-ați predat dușmanului sufletelor voastre. Vă cer să Mă primiți ca să vă eliberez și să vă țin în siguranță de distrugerea lui în viețile voastre, copiii Mei, dar nu pot intra în acele locuri și să vă eliberez decât dacă Îmi deschideți ușa. Trebuie să fiți dispuși să renunțați la păcate. Trebuie să fiți dispuși să le recunoașteți ca fiind păcate. Trebuie să fiți dispuși să-Mi permiteți să vă deschid ochii, să vă arăt păcatele vostre ca Eu să vă eliberez de ele. Eu am venit să eliberez pe cei captivi, uneori sunteți ținuți captivi de dorința voastră pentru lucrurile pământești, pentru plăcerile trupești, pentru câștiguri murdare. Doresc ca voi să căutați cele spirituale, nu cele pământești deoarece Eu cunosc fiecare ispită cu care vă confruntați căci am umblat printre voi.

   Îmi veți deschide astăzi ușile inimilor voastre, ca să vă eliberez? Sunteți dispuși să vă vedeți păcatul și să fiți eliberați sau preferați să țineți dușmanul aproape în inima voastră?

   Nu puteți sluji la doi stăpâni. Lumina și întunericul cresc în fiecare inimă. Trebuie să alegi să renunțați la întuneric pentru a primi lumina."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=515353747427656&set=a.403808015248897

Un comentariu: