vineri, 3 martie 2023

Sfârșitul se apropie din ce în ce mai mult - 22 februarie 2023, Shelley Anna

Un mesaj de la Maica noastră Sfântă

Mama noastră binecuvântată împodobită în lumină strălucitoare spune:

Iubiții mei copii, obțineți pentru voi înșivă Medicamentele Cerești (uleiul Bunului Samaritean) pe care vi le-am prescris, aplicând câteva picături celor dragi vouă și vouă înșivă pentru a vă proteja de aceste boli care vor afecta în curând omenirea.

O ciupercă periculoasă care atacă țesuturile creierului uman a suferit o mutație.

Uleiul Bunului Samaritean poartă Binecuvântările Fiului Meu de vindecare și protecție împotriva tuturor bolilor care afectează omenirea.

Copiii mei, sfârșitul se apropie din ce în ce mai mult, pe măsură ce scaunul lui Petru este mistuit de întuneric.

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru Roma, unde au luat naștere erezii care se răspândesc în întreaga biserică, contaminând inimile și mințile umanității.

Iubiții mei copii, reînnoiți-vă zilnic mintea, rugându-vă Rozariul meu de lumină, care alungă întunericul care vă înconjoară.

Copiii mei, amintiți-vă mereu de promisiunile Mele, iar rugăciunile voastre să fie neîncetate. Așa vorbește Mama voastră iubitoare.

Confirmare din Scriptură

Sfârşitul tuturor lucrurilor este aproape. Aşadar, fiţi înţelepţi şi fiţi cumpătaţi ca să vă puteţi ruga! 1 Petru 4:7

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/february/22/the-end-draws-increasingly-closer/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere