duminică, 19 martie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, 14,15,16,17 MARTIE 2023

MARȚI, 14 MARTIE 2023 - În Mine

"Copiii Mei, în timp ce economia pământului devine extrem de instabilă, doresc ca voi să vă găsiți stabilitatea în Mine. Eu nu sunt afectat de economia voastră și vă pot oferi tot ceea ce aveți nevoie.

Veniți înaintea Mea, să fim împreună. Căutați fața Mea și vă voi spune lucruri mari pe care nu le știți. Timpul vostru pe pământ este din ce în ce mai scurt și în curând veți fi acasă aici, cu Mine, dar doresc ca voi să petreceți timp cu Mine acum."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=519694790326885&set=a.403808015248897

MIERCURI, 15 MARTIE 2023 – Mergeți cu grijă

"Fiți atenți, copii, să umblați cu consecvență cu Mine. În vremuri primejdioase nu vă puteți permite să vă abateți de pe calea neprihănirii, deși dușmanul vă va spune că nu este așa.

În aceste vremuri, sufletele voastre ar putea fi chemate brusc acasă. Nu vi se va da niciun avertisment. Într-o secundă sunteți acolo, iar în următoarea sunteți aici. Nu riscați veșnicia cu Mine în care ați crezut atât de mult timp. Alternativa este prea costisitoare. Mergeți cu grijă și păstrați-Mă mereu în gândurile voastre, așa cum și Eu vă păstrez pe voi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=520203086942722&set=a.403808015248897

JOI, 16 MARTIE 2023 – Rămâneți pe calea cea bună 

"Copiii Mei, voi nu apreciați cu adevărat cât de puțin timp v-a mai rămas pe pământ. Nu credeți, așa cum crede lumea, că nu Mă voi întoarce curând. Nu vedeți semnele din jurul vostru despre revenirea Mea în curând? Nu simțiți cum se apropie judecata?

Nu lăsați garda jos și nu alergați să vă distrați, copii, căci dușmanul dorește ca acest lucru să fie pieirea voastră. El dorește să aibă sufletele voastre pentru a vă chinui pentru toată eternitatea. Aveți o veșnicie în lumină aici, cu Mine, dacă rămâneți pe calea neprihănirii, dar dacă cădeți în ispită, veșnicia voastră va fi în întuneric pentru totdeauna."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=520943640202000&set=a.403808015248897 

SÂMBĂTĂ, 18 MARTIE 2023

Repostat: Pregătiți-vă acum, 26 mai 2015

În timpul care se apropie, în noua eră în care intrați, foarte puține lucruri vor fi așa cum par. Omul stăpânește arta înșelăciunii, iar Cel Rău a pus la cale un plan pentru a înșela poporul Meu la un nivel foarte răspândit.

Eu am avertizat poporul Meu timp de mii de ani în legătură cu această perioadă de înșelăciune. Trebuie să Mă cunoașteți pe Mine și Cuvântul Meu în mod intim pentru a nu fi înșelați, copiii Mei, iar acum este momentul să vă pregătiți în acest fel. Nu există nicio speranță pentru cei care nu se pregătesc să scape de înșelăciune. Numai dacă rămâneți în Cuvântul Meu și Cuvântul Meu rămâne în voi veți vedea ce este real și ce nu este.

Pregătiți-vă acum".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=521550160141348&set=a.403808015248897 

Un comentariu: