joi, 21 octombrie 2021

ARMATELE CERULUI VOR COBORÎ ÎN AJUTORUL VOSTRU, VEȚI FI RĂPIȚI ÎN SOMN ȘI VEȚI FI PUȘI ÎNTR-UN LOC UNDE TOATE LUCRURILE SĂLĂȘLUIESC ÎN PACE ȘI IUBIRE, AȘTEPTÂND SĂ FIȚI TRIMIȘI ÎNAPOI PE PĂMÂNT PENTRU A CREA UN NOU POPOR ÎN IUBIRE ȘI SFINȚENIE!

 În continuarea mesajului recent din 7 octombrie (Pregătiți-vă pentru răpire), îl propunem din nou pe cel din anul 2013 (19 septembrie).

Rugați-vă și postiți, o, poporul Meu, fiți puternici în Mine! Cerul vă anunță timpul marilor necazuri, iar pentru cei care nu se vor fi păstrat în Cristos Isus, nu vor putea avea ajutorul.

PROMITE-MI, POPORUL MEU, CĂ NU VEȚI CĂDEA ÎN MÂINILE ADVERSARULUI!

PROMITE-MI CĂ VEI REVENI LA SFÂNTA MEA ÎNVĂȚĂTURĂ.

SPUNE-MI DRAGOSTEA TA, O, POPORUL MEU, O, FĂPTURA MEA!

TRĂIȚI ÎN AȘTEPTAREA MEA, URMÂND SFÂNTA MEA EVANGHELIE.

Deschideți inima voastră, poporul Meu, oferiți-Mi pieptul vostru pentru ca Eu, Dumnezeul vostru Iubire, să vin și să locuiesc în voi pentru a vă da putere în Mine. Acțiunea dușmanului devine din ce în ce mai pronunțată, scopul său este de a stăpâni Casa Mea, de a putea domina poporul Meu în mizeria lui, de a-l face sclavul lui.

Se va face dreptate, o, copiii Mei credincioși! PENTRU VOI TOȚI, EU, DUMNEZEU, VOI ÎNĂLȚA UN CÂNTEC DE BIRUINȚĂ ȘI ARMATELE CERULUI VOR COBORÎ ÎN AJUTORUL VOSTRU, IAR VOI VEȚI FI RĂPIȚI ÎN SOMN ȘI VEȚI FI PUȘI ÎNTR-UN LOC UNDE TOATE LUCRURILE SĂLĂȘLUIESC ÎN PACE ȘI IUBIRE, AȘTEPTÂND SĂ FIȚI TRIMIȘI ÎNAPOI PE PĂMÂNT PENTRU A CREA UN NOU POPOR ÎN IUBIRE ȘI SFINȚENIE!

ROMA ESTE PE MOARTE, ZIDURILE ROMEI VOR CĂDEA, BISERICA CARE NU-MI APARȚINE VA CĂDEA!

Zidurile Noului Ierusalim se vor ridica! Morții vor învia și le voi face veșmintele albe ca zăpada!

Iubiți copii, rămâneți în puritatea inimilor voastre! Fiți vigilenți în situația de moarte care se va prezenta acum lumii din cauza celor puternici de pe Pământ. Rugați-vă pentru că prin rugăciune totul poate fi atenuat, durerea poate fi depășită. Îngenuncheați în fața lui Isus Răstignit și cereți-i Lui ajutor.

Strigați-Mi iubirea voastră și cereți-Mi o întoarcere grabnică pentru ca totul să fie bine, astfel încât fiecare creatură să intre în fericirea și pacea Iubirii. Lepădați păcatul, eliberați-vă de povara nedreptății și urmați-Mă pentru a vă putea învia la o viață nouă și veșnică. Amin!

Isus Cristos, Regele regilor.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6176535009055250&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu