vineri, 8 octombrie 2021

E gata, nu mai e timp

-Stăteam doar un pic pe pat,

Și la masă m-ai chemat.
Ce ne spui, ce se întâmplă?
Te ascult, Măicuță Sfântă.
 
-De vreo patru luni n-ai scris,
Acum am ceva de spus,
Că ce asculți de la mine,
Să transmiți urgent la lume.
 
-Iată, am început să scriu,
Însă despre ce, nu știu.
-Ascultă și fii atent:
Îți spun despre Avertisment.
 
Vedeți ploaia și vulcanii
Ce înspăimântă oamenii?
Vedeți boala, vedeți focul?
Lumea nu-și mai află locul.
 
Fuge, aleargă ca să scape,
Veți vedea, nu se mai poate.
Spune, Antoane, acum la lume
Că nu-i greu, ci greul vine.
 
Vine ca un tăvălug,
Va fi prăpăd pe pământ....
- O mică pauză am făcut,
Iartă-mă, te rog, te-ascult.
 
-Îți spuneam de lume că fuge,
Dar și munții or să se dărâme.
Așa repede s-or prăvăli
Că nu va mai fi timp a fugi.
 
Lume, ia acum aminte
La ce Anton vă transmite.
El primește de la cer
Pe pământ ca mesager.
 
Sunteți în a șasea oră,
Și Tatăl este la proră,
Ca în Cenaclu Isus,
Când instant a apărut,
 
Nu pe ușă, nici pe geam intrat,
Și viu, și adevărat.
Din nou va fi un mister
Trimis de Tatăl din cer.
 
Așa cum a fost cu Noe,
Și cu Turnul din  Siloe,
Cum Sodoma și Gomora,
Toți le veți trăi acuma.
 
Toate vor fi deodată,
Cum n-a mai fost altădată.
Vă mai spun, fiți pregătiți
Cu spovadă, împărtășiți.
 
Nu lăsați timpul să treacă,
Pe mâine sau altădată.
Grăbiți-vă, dragi copii,
Că timpurile sunt târzii.
 
S-a trecut de miezul nopții,
Nu  vă jucați cu soarta vieții
Care urmează să vină
Cu Lucifer sau cu Domnu-n turmă.
 
Astea cuvinte le-am dat
Lui Anton de anunțat,
Așa cum Iona la Ninive,
Acum pentru întreaga lume.
 
Nu-i știre falsă, nici glumă,
Este știrea de pe urmă,
De la Tatăl, Fiul, Duhul,
Maica anunțând cuvântul
 
Pe care l-ați auzit,
E gata, nu mai e timp.
Faceți ce aveți de făcut,
Ca pentru Semn de văzut.
 
Atunci ziua va dispare,
Va fi o surpriză mare,
Și din acea beznă mare,
Crucea pe cer va apare.

           8.10.2021, ora 15, Anton Ciobanu

3 comentarii:

  1. Mulțumim Anton ptr.mesaj de mult timp nu ai mai scris m-am bucurat foarte mult că ai scris ptr.noi aceasta mesaj poezie.Doamne ajuta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te binecuvanteze Dumnezeu, frate Anton! Si mie mi-a fost dor de o poezie mesaj ceresc.

    RăspundețiȘtergere