vineri, 22 octombrie 2021

PĂMÂNTUL SE REVOLTĂ – Carbonia, 8bis Octombrie 2021

Iisus se manifestă ție, femeie!

Fă cunoscută aceasta poporului Meu, o, femeie! Aștept adevărata voastră convertire, copiii Mei, tânjesc după voi, tânjesc să vă strâng la pieptul Meu și să vă dau de la Mine.

Îmbrățișați Sfânta Evanghelie, o, oamenilor, trăiți-o din plin. Doctrina falsă face pași mari, nu riscați să fiți absorbiți de Minciună. Învățați Cuvântul lui Dumnezeu, deschideți Sfintele Scripturi și meditați, o, oamenilor, timpul care vine este mai rău decât cel care a trecut, nu riscați să vă pierdeți în pădurea întunecată, Moartea așteaptă să prindă cât mai multe suflete.

Iubiți copii, vă cer din nou o adevărată convertire; nu vreau să vă obosesc, ci să vă salvez, pentru ca voi să vă bucurați de viața adevărată în Mine.

Pământul se revoltă, cei răi l-au otrăvit, omul a întors Pământul cu susul în jos pentru un randament economic mai mare, dar nu a calculat pierderile pe care le-ar avea pentru subzistența sa. Ați dat perlele porcilor, copiii Mei, v-ați îmbrăcat în întuneric, viețile voastre sunt în pericol, nu puteți scăpa din prăpastia în care ați căzut.

Mare este suferința Mea pentru pierderea voastră, o, oameni, voi nu vreți să vă întoarceți la Mine, voi vă dați acum dușmanului Meu, ...pentru totdeauna!

Ticălosul și-a calculat planul. ...a fost studiat meticulos la masă! Totul a fost pregătit de foarte mulți ani, iar acum îl pune în aplicare.

El v-a orbit, v-a amețit cu luminile sale false, dar acum aceste lumini se vor stinge, deodată totul se va prăbuși și nu se va mai putea face nimic pentru a lupta împotriva lucrării pe care voi înșivă ați acceptat-o, arătându-vă consimțământul față de el prin legile sale nelegiuite.

Încă puțin și apoi totul va dispărea... Nu așteptați ca întunericul să vă invadeze sufletele, pentru că atunci nu veți putea să vă salvați.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6179954268713324&set=a.242597375782406

2 comentarii:

  1. Lăudați să fie Isus și Maria! Fiindcă, o anumită persoană, Camelia Chiran, fura mesajele, și le-a însușit ca fiind ale ei personale ca primite de ea, -ea era profetul, am restricționat copierea textului. Această persoană combină Reiki și alte practici necreștine cu mesajele acestea. Duce lumea în eroare gravă. I-am scris, am atenționat-o și m-a blocat. De aceea am restricționat copierea textului.

    RăspundețiȘtergere