miercuri, 20 octombrie 2021

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU RĂPIRE, ...ÎN CURÂND VĂ VOI CHEMA PE NUME - Carbonia, 07.10.2021, ora 17:33 p.m.

Fiți atenți la semne!

Iubiți copii, tot Tatăl este cel care vă vorbește.

Iubiți-Mă, oamenilor, Eu sunt singura voastră salvare, ...Dumnezeu ESTE! ...nici un alt Dumnezeu nu este!

Am creat totul din nimic. Eu l-am creat pe om, l-am modelat cu Mâinile Mele, i-am insuflat viață, i-am dat glas!

Vă iubesc infinit, copiii Mei, sunteți giuvaerele Mele, aștept să vă îmbrățișez din nou pe toți la sânul Meu.

Eu sunt singurul vostru Bine, Eu sunt viața voastră, o, oamenilor, nu stați departe de Mine, ascultați Vocea Mea, Eu vorbesc inimilor voastre.

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU RĂPIRE,... ÎN CURÂND VĂ VOI CHEMA PE NUME, ...VOI LUA ÎN MINE PE COPIII MEI.

Nu fiți îngroziți de ceea ce se întâmplă în lume, copiii Mei, totul trebuie să se împlinească înainte de a doua venire a Fiului lui Dumnezeu. Rugați-vă și pregătiți-vă; cine este cu Mine nu are de ce să se teamă.

Vă cer o convertire adevărată, o, oameni! ...alegeți să vă întoarceți la Viață, nu vă pierdeți în moarte.

DUMNEZEU ARE UN SINGUR CUVÂNT, "DA"-UL SĂU ESTE ADEVĂRUL INFINIT, ...NIMENI NU POATE SCHIMBA CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU! DUMNEZEUL ADEVĂRULUI ESTE UNUL ȘI VA RĂMÂNE UNUL PENTRU TOTDEAUNA.

Pământul geme din cauza păcatului omului, acum va respinge tot răul pe care l-a suferit, pântecele lui se zbate de durere, nașterea lui este aproape, ...săraca Umanitate!

Copiii Mei, sunteți aproape de vederea Feței Mele, nu vă lăsați găsiți nepregătiți.

CERUL FREAMĂTĂ DE NERĂBDARE SĂ DANSEZE CU TOȚI COPIII LUI DUMNEZEU, BANCHETUL ESTE GATA, NUNTA MIELULUI ESTE PE CALE SĂ ÎNCEAPĂ...NU ÎNTÂRZIAȚI, DUMNEZEU VĂ AȘTEAPTĂ SĂ VĂ DĂRUIASCĂ VIAȚA VEȘNICĂ ÎN DRAGOSTE ȘI BUCURIE.

Vă binecuvântez, copiii Mei! Eu vă binecuvântez și vă aștept cu toții ai Mei! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6173350366040381&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu