sâmbătă, 30 octombrie 2021

VĂ ROG DIN NOU: DE SĂRBĂTOAREA LUI SATANA, STAȚI ACASĂ ÎN RUGĂCIUNE ȘI APRINDEȚI O LUMÂNARE BINECUVÂNTATĂ,... Trevignano Romano, 26 octombrie 2021

Dragă fiică, îți mulțumesc că ai răspuns la chemarea mea din inima ta.
Copiii mei, vă cer să ascultați de adevărații profeți ai acestor ultime timpuri, căci ei sunt mesagerii mei și, ca atare, vă vor fi călăuză.
Eu, vreau să-mi salvez toți copiii mei și de aceea încă mai ating pământul, nu este nimeni mai orb decât cel care nu vrea să vadă și în ciuda semnelor vremurilor anunțate, chiar și cei care au credință refuză să privească ceea ce se întâmplă.
Copiii mei, vremurile sunt grele, întregul pământ continuă să fie acoperit de întuneric, vă cer să vă rugați mult și este urgentă convertirea.
VĂ ROG DIN NOU: DE SĂRBĂTOAREA LUI SATANA, STAȚI ACASĂ ÎN RUGĂCIUNE ȘI APRINDEȚI O LUMÂNARE BINECUVÂNTATĂ, din păcate sectele satanice vor face ritualuri monstruoase, dar nu vă temeți, îngerii mei sunt cu voi și vor fi tot mai numeroși pe măsură ce trece timpul, totul a fost stabilit pentru bătălia finală.
Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6273191072722976&set=a.242597375782406

Un comentariu: