marți, 26 octombrie 2021

"BISERICA DIN ROMA: PURIFICAREA EI VA FI MARE" - Trevignano Romano, 12 octombrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, nu vă temeți dacă îi încredințați totul lui Isus al meu! El este Doctorul sufletului, singurul Mântuitor.

Copiii mei, este necesară purificarea sufletelor voastre, veți vedea războaie în lume, veți vedea viruși chiar și mortali, unde știința și medicina nu vor ajunge, veți vedea uragane, cutremure și distrugeri peste tot, toate acestea vor veni din cauza umanității care vrea să schimbe totul cu umanismul.

BISERICA ROMEI: PURIFICAREA EI VA FI MARE. Refugiază-te în Inima mea Imaculată. Copiii mei, ascultați cuvintele mele, nu pentru a vă speria, ci pentru a vă pregăti și a vă consola; nu sunteți singuri, Dumnezeu vă binecuvântează.

Eu, Mama Milostivă, sunt cu voi în fiecare zi; luați-mă de mână și vă voi conduce pe calea perfectă care duce la lumină.

Voi trimite îngerii mei să vă ajute, aveți credință vie și curajoasă, vă iubesc.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6204582732917144&set=a.242597375782406

Un comentariu: