luni, 18 octombrie 2021

"CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ESTE UNUL ȘI VEȘNIC" - Trevignano Romano, 6 Octombrie 2021


Cenaclu în Marina di Grosseto

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă mult pentru Ierusalim pentru că va fi în necaz.

Ați fost aleși ca soldați ai luminii pentru a răsturna întunericul care vă înconjoară. V-am spus deja că totul se va prăbuși în curând și vă spun din nou: când veți auzi și veți vedea frați împotriva fraților, războaie pe străzi, alte pandemii din cauza virușilor și când falsa democrație va deveni dictatură, iată, atunci timpul sosirii lui Isus este aproape.

Copiii mei, trăiți aceste mesaje care vin prin har, fiți uniți și amintiți-vă că cuvântul lui Dumnezeu ESTE UNIC ȘI VEȘNIC, vai de cei care vor încerca să schimbe ceea ce Isus a lăsat să spună, pentru că în curând El vă va da înapoi ceea ce vi se cuvine, atât pentru bine cât și pentru rău.

Faceți provizii de apă, alimente și medicamente. Multe haruri vor coborî astăzi aici; îndoiți genunchii în rugăciune.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh.

*

Rugați-vă pentru victimele dezastrului aerian.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6167547699953981&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu