duminică, 10 octombrie 2021

TRAGEDIA ESTE APROAPE DE NOI, LUMEA ESTE ORBITĂ DE RĂU - Carbonia, 28.09.2021, ora 11:00

Voi veni să culeg grâul bun, să-l separ de neghină. Am venit la voi, micuții Mei, rezistați, rămâneți uniți în rugăciune și împărțiți bogățiile voastre cu cei care nu au nimic.

Eu sunt Învățătorul vostru, Mântuitorul vostru, Singurul vostru bine, nu voi întârzia, sunt gata, Tatăl este în Mine, Arca este pregătită să primească pe copiii Mei.

Sunteți pe cale să intrați pe noul Pământ, copiii Mei binecuvântați, voi care cultivați în inimile voastre iubirea pentru Mine, voi care în fidelitatea voastră Mi-ați dat totul.

Iubitele Mele creaturi, Tatăl Divin își strigă toată durerea, mânia Lui va fi imensă, ...convertiți-vă, oameni, convertiți-vă!

Tragedia este la uși, lumea este orbită de rău, satana domnește peste această Omenire care a căzut în capcana lui.

Deschideți ochii la realitate, copiii Mei, ceea ce vă înconjoară este cu totul lipsit de bine, forțele luciferice vă înconjoară și suflă otrava lor peste voi. Nu v-ați preocupat să vă protejați sufletul, ACUM ȘERPII BLESTEMAȚI ÎL VOR ATRAGE DACĂ VOI NU VEȚI RENUNȚA LA ACEASTĂ LUME A PĂCATULUI, ...DACĂ NU VĂ POCĂIȚI, ...DACĂ NU VĂ VEȚI CONVERTI REPEDE, ...DACĂ NU VĂ VEȚI ABANDONA CELUI CARE V-A CREAT, VEȚI FI O PRADĂ UȘOARĂ, VEȚI PIERI DIN CAUZA NEGLIJENȚEI VOASTRE.

Ora este cumplită, timpul este foarte scurt, clepsidra marchează deja sfârșitul acestui timp care v-a fost dat pentru convertirea voastră. Totul este pregătit, cei răi sunt în acțiune, sfeșnicul a fost stins, totul intră acum în întunericul adânc al morții.

Pocăiți-vă repede, Tatăl așteaptă să audă strigătul vostru de ajutor, cererea voastră de mântuire. De aceea, copiii Mei, pregătiți-vă pentru ca El să vă poată salva. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6130201053688646&set=a.242597375782406

Un comentariu: