duminică, 3 octombrie 2021

ORA ESTE DEJA ÎNTUNECATĂ, VÂNTUL DE EST ESTE FURTUNOS! - Carbonia, 23.09.2021, ora 20:05 p.m.

 În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez.

Cerul își așteaptă copiii, armata este pregătită, Sfântul Arhanghel Mihail își scoate sabia, ... este ora Justiției Divine!

Iubitele Mele creaturi, cât de mult mai trebuie să vă văd suferind din cauza încăpățânării voastre? ...Îmbrățișați sfânta Evanghelie a lui Isus, urmați-L, Dumnezeul vostru așteaptă să vă deschidă un nou Pământ, să vă dea din El însuși, ... din Binele Său infinit.

Deschideți-vă inimile către Har, oamenilor, renunțați la Satana, întoarceți-vă căiți la Dumnezeul vostru Creator, umiliți-vă în fața Lui, cereți iertare pentru păcatele voastre, vă voi șterge toate păcatele NUMAI DACĂ Îmi cereți cu pocăință adevărată și Mă recunoașteți ca fiind singurul și unicul Dumnezeu adevărat. Vă voi deschide brațele Mele și vă voi adăposti în Mine, vă voi da din Mine și vă voi elibera de tot răul.

Alergați, copiii Mei, alergați spre Mine; Eu sunt Lumina lumii, Eu sunt Cel care vă luminează inima, vă luminează vederea, Eu sunt singura cale de mântuire.

Îmbrățișați-Mă în voi înșivă, căutați-Mă în inimile voastre, implorați Milostivirea Mea.

ORA ESTE DEJA ÎNTUNECATĂ, VÂNTUL DIN ORIENT ESTE FURTUNOS, Dumnezeul vostru vă cheamă la vigilență, nimeni nu se va salva fără Mine, Eu sunt Salvatorul vostru, nu căutați alchimia(ocultismul) pentru a vă salva, pentru că nu veți putea face nimic fără Mine.

Vă îndemn din toată inima să luați decizia corectă, "CONVERTIȚI-VĂ", nu așteptați ca dușmanul să vină să bată la ușă, refugiul vostru este în Mine, Eu voi trimite Îngerii Mei să vă conducă la adăposturile Mele.

FIȚI ATENȚI LA ACEST OCTOMBRIE CĂCI CUVÂNTUL ÎI ANTICIPEAZĂ DREPTATEA! FACEȚI TOT POSIBILUL SĂ VĂ SPOVEDIȚI PĂCATELE ... DACĂ NU GĂSIȚI PREOȚI SFINȚI, ÎNGENUNCHEAȚI ÎN FAȚA CRUCIFIXULUI ȘI CU INIMA PLINĂ DE CĂINȚĂ CEREȚI IERTARE, IMPLORAȚI MILA MEA.

Ierusalimul este deja înconjurat de armate, timpul a trecut!

Înțelegeți aceste cuvinte ale Mele? Convertiți-vă repede, oamenilor, ...faceți-o ACUM, nu mai pierdeți timp, noaptea se întunecă... salvați-vă, oamenilor, salvați-vă chemând în ajutor numele Meu sfânt. Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire, Creatorul vostru, vă iubesc infinit și vreau să vă salvez, lasați-Mă să vă salvez.

Dumnezeu salvează!

https://www.facebook.com/photo?fbid=6109200042455414&set=a.242597375782406

Un comentariu: