luni, 11 octombrie 2021

Dragi copii, Eu vă sunt Tată

Tatăl strig la voi din cer

Prin Anton ca mesager.
Alfa și Omega sunt
Cum în cer și pe pământ.
 
Îți vorbesc ție, române,
Cum și la întreaga lume,
Că nu te-ai trezit la timp,
Veți avea de suferit.
 
Ați dormit ca încălțați
În noroi și în bocanci.
A trecut timpul, s-a dus,
Și acum vă spun de sus,
 
De unde am strigat mereu
Să audă poporul Meu,
Să se roage, să postească,
Și fapte bune să facă.
 
V-am vorbit ca Dumnezeu,
Nu să vă înșel ca cel rău.
V-am dat preoți, v-am dat temple,
Pe Fiul lumea-L urmeze.
 
Mai toți ați plecat aiurea
Să vedeți, cunoașteți lumea,
Cu avionul, cu vaporul,
Cu netul, televizorul...
 
Voi zburați și zi, și noapte,
Și templele Îmi sunt goale.
Minte și urechi v-am dat
Să înțelegeți, ascultați.
 
Nimic nu s-a prins de voi,
V-ați făcut piatră și sloi.
Dragi copii, Eu vă sunt Tată,
Și pot ierta orice faptă,
 
Acum când vă luminez,
Eu nu vreau ca să vă pierd;
Să vă uitați la lumină,
Să credeți că e divină.
 
Pentru voi va fi mister,
Fiul coboară din cer,
Cu voi stă câteva clipe,
În jur de cinșpe minute.

           8.10.2021, ora 20:44, Anton Ciobanu

3 comentarii: