duminică, 31 octombrie 2021

COPIII MEI, CU TOATĂ CREDINȚA VOASTRĂ, VEȚI FI ȘI VOI ATINȘI SPIRITUAL DE DEMON... Trevignano Romano, 16 octombrie 2021

Iubiți copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, plâng pentru că văd câtă durere întâlniți pe drum, dar vă cer încă o dată să vă convertiți, pentru că, deși vin în mijlocul vostru, mulți încă nu cred.

COPIII MEI, CU TOATĂ CREDINȚA VOASTRĂ, VEȚI FI ȘI VOI ATINȘI SPIRITUAL DE DEMON...

FIȚI ATENȚI, FIȚI CONȘTIENȚI DE DISCERNĂMÂNTUL CARE VĂ POATE AJUTA.

Copiii mei, totul este foarte accelerat, pentru că nu mai este timp, uniți-vă între frați și nu rămâneți singuri pentru că acesta este momentul în care veți avea nevoie unii de alții.

Rugați-vă mult pentru că războaiele se vor înmulți. Rugați-vă pentru Biserică.

Valurile mari se vor înălța și vor provoca mari catastrofe.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=6223548587687225&set=a.242597375782406

Un comentariu: