vineri, 8 octombrie 2021

STRIGĂTUL TATĂLUI ESTE GATA SĂ SE AUDĂ ÎN INIMILE VOASTRE - Carbonia, 27.09.2021, ora 18:17

Cântați imnuri Domnului! Bucurați-vă, copii ai lui Dumnezeu! Bucurați-vă! Iată, El vine în Frumusețea Sa radiantă pentru a vizita poporul Său, luându-l în Sine pentru a-i da din El.

Oameni, ați fost avertizați, strigătul Tatălui este gata să se audă în inimile voastre. El freamătă în așteptarea întoarcerii Fiilor Săi! ...El va coborî cortina peste această Omenire, pe această istorie a păcatului și va deschide Ușa cea Nouă, cea a Milostivirii Sale infinite, ...mare va fi fericirea tuturor copiilor Săi.

LĂSAȚI ȘERPII VENINOȘI SĂ MOARĂ! ...SĂ SE STINGĂ ACESTE LUMINI FALSE! SĂ TUNE CU PUTERE MÂNIA MEA ASUPRA ACESTOR BLESTEMAȚI FII AI SATANEI!

ARCA ESTE PREGĂTITĂ. COPIII MEI VOR FI PĂSTRAȚI ACOLO, ÎN TIMP CE ÎN LUME VA VENI MAREA DISTRUGERE CU FOC DIN CER.

Îngrijiți-vă acum, o, oameni, pentru convertirea voastră. Eu sunt Dumnezeul Creator, Eu sunt Cel ce Sunt! TOATE SUNT POSIBILE PENTRU MINE! CONVERTIȚI-VĂ, COPIII MEI! ...este nevoie urgentă de convertirea voastră pentru ca voi să găsiți mântuirea în Mine. Întoarceți-vă la Mine!

Intervenția Mea nu va lăsa nici o urmă rea! VOI PURIFICA PĂMÂNTUL CU FOC! CUTREMURELE ȘI VULCANII SE VOR MANIFESTA ÎN MAREA LOR PUTERE, SCHIMBÂND FAȚA PĂMÂNTULUI.

Durerea Mea este infinită, îmi pierd copiii, dar nu-i pot forța să se întoarcă la Mine fără consimțământul lor, le-am dat liberul arbitru, ... așa să fie!

Plâng! ...plâng pentru că Eu i-am creat și îi iubesc atât de mult, dar ei nu Mă ascultă, au ales să urmeze șarpele blestemat care, cu ghearele sale, a reușit să-i prindă strâns la el, orbindu-i cu luminile sale false, acele lumini care acum se vor stinge pentru totdeauna, pentru că, VIAȚA INTERVINE, STRĂLUCITOARE DE LUMINĂ INFINITĂ, ...NICI O LUMINĂ PĂMÂNTEASCĂ NU POATE DOMINA LUMINA LUI! DUMNEZEU ESTE!

Bateți-vă pieptul, cereți-Mi iertare, plecați-vă în fața Mea, implorați Milostivirea Mea pentru ca Eu să binevoiesc a vă face demni de Mine. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6126204900754928&set=a.242597375782406

Un comentariu: