vineri, 22 octombrie 2021

"FIȚI MEREU PREGĂTIȚI PENTRU CĂ TOTUL SE VA ÎNTÂMPLA ÎNTR-O ORĂ" - Trevignano Romano, 9 octombrie 2021

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, profitați de acest moment de grație pentru a vă converti urgent; dar voi încă nu ați înțeles că nu mai este timp? Priviți-L pe Fiul meu, El a murit pentru voi, El și numai El vă poate da tot ce aveți nevoie, El este pace și iubire și, deși v-a arătat în mii de feluri că este aproape de voi, voi sunteți ocupați cu lucrurile lumii și nu aveți timp să i vă dedicați; nu înțelegeți că numai Cerul poate avea grijă de voi?

Copiii mei, nu vă îngrijorați, nu stați în îndoială și nu vă temeți, pentru că cine este cu Hristos nu va avea de ce să se teamă, încredințați-vă complet Lui și ascultați de poruncile Sale, fiți mereu pregătiți pentru că totul se va întâmpla într-o oră.

Vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6185131801528904&set=a.242597375782406

Un comentariu: