luni, 11 octombrie 2021

Sunt Isus, nu altcineva

Hai, așează-te și scrie,
Isus vrea ceva să-ți spuie,
Că mai înainte a spus Maica,
Că e clar, timpul e gata.
 
Totul de la cer ați primit,
Voi cum să vă pregătiți.
Ce ați făcut, ați ascultat?
Sau tot ați mai amânat?
 
De ați făcut de cum v-am spus,
Vă voi urca acum sus;
De nu, veți cădea în adânc
Cu Lucifer că nu-i sfânt,
 
Doar se crede Dumnezeu,
Însă e diavol și rău.
Copilașii Mei iubiți,
Mulți o să încremeniți
 
Când veți vedea filmul vieții
Și judecata dreptății.
Ca în oglindă veți vedea
Fapta vieții, bună, rea,
 
Chiar în timpul care vine,
Poate fi mâine, poimâine,
Căci v-am anunțat de Semn,
Despre Rai, despre infern.
 
Ce ați făcut? Cum ați umblat?
Pe calea spre cer sau iad?
De ce vă întreb și spun?
Că aveți o șansă acum,
 
Doar peste câteva zile,
Când în față Îmi veți răspunde,
Atunci când veți fi întrebați
Dacă vreți să fiți iertați.
 
Am să vă arăt iadul, cerul...
Paradisul și infernul,
Că v-am dat liber arbitru
Să alegeți locul și timpul,
 
Jos în iad cu Lucifer
Sau cu Mine sus în cer.
Copilașii Mei iubiți,
Ce pentru voi m-am jertfit
 
Sus pe Cruce, pe Calvar,
Să vă salvez de la iad.
Ați văzut sau auzit,
De nu poate ați citit,
 
Din viața Mea pe pământ
Ca Om, Dumnezeu și Sfânt.
Ați ascultat, făcut ceva
Și voi ca din viața Mea?
 
Vine clipa ce-i aproape,
Când ziua se face noapte.
Veți vedea ce n-ați văzut,
Viața voastră pe pământ
 
De la început până acum,
Cum ați trăit pe pământ.
Ați mai adunat talanți
Sau ați dormit ca în șanț?
 
Vă spun că va fi trezirea,
Voi lumina toată lumea,
Mintea cea întunecată
Și inima ca de piatră.
 
Cei ce răul v-a înșelat,
Și cei ce l-ați ascultat,
Veți avea mult de suferit,
Poate fi veșnicul timp.
 
Sunt Isus, nu altcineva
Care v-a vorbit așa.
Poate-n clipa următoare,
Veți vedea vestea cea mare.
 
Tatăl la voi o să strige
Pe toți pe al vostru nume,
În cartea care e scris
Pentru iad sau Paradis.

       8.10.2021, ora 20:00, Anton Ciobanu

2 comentarii: