vineri, 15 octombrie 2021

"PROFITAȚI DE ACESTE VREMURI PENTRU CĂ ÎN CURÂND EUHARISTIA VA DISPĂREA" - Trevignano Romano, 3 Octombrie 2021


Copiii mei, vă mulțumesc că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Copilașii mei, mulți vor fi cei care vor pleca, dar mulți alții se vor apropia de credință pentru că au înțeles că este singura lor salvare.

Formați mici comunități, urmați Evanghelia și adevărata doctrină a credinței. Copiii mei, mergeți spre vremuri dificile, dar nu trebuie să vă fie teamă când inima voastră este pentru Isus, când evanghelizați și mai ales dați mărturie.

Copiii mei, rugăciunile voastre mă fac fericită și mai ales consolează inima lui Isus al meu, profitați de aceste momente pentru că în curând Euharistia va dispărea.

Fiți apostolii inimii mele și pregătiți-vă, căci totul este pregătit pentru ca Scripturile să se împlinească. Rugați-vă pentru Biserică. Astăzi, multe vor fi harurile care vor coborî asupra voastră.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6151272228248195&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu