marți, 4 aprilie 2023

ACUM VEȚI VEDEA MARI DEZASTRE IZBUCNIND PRETUTINDENI. ITALIA VA FI PUSĂ ÎN MARE SUFERINȚĂ! – 29bis.03.2023, ora 16:31

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez.

Copiii mei, iată-mă: sunt în mijlocul vostru și cu voi mă rog Sfântul Rozariu, cu voi implor milostivirea lui Dumnezeu și revenirea grabnică a lui Isus pe Pământ.

Vremurile sunt foarte dureroase, copiii mei:

  • acum veți vedea mari dezastre izbucnind pretutindeni.
  • Italia va fi pusă în mare suferință!
  • Oamenii sunt pradă lucrurilor lumii, preferă lumea în locul mântuirii propriilor suflete.

Cerul s-a săturat să aștepte convertirea oamenilor! Dumnezeu se grăbește să intervină: trebuie să deschidă o lume nouă pentru Fiii Săi:

  • acei Fii care au plâns atât de mult și care încă plâng în sacrificiul lor;
  • ei au părăsit lumea, s-au abandonat total lui Dumnezeu pentru împlinirea Lucrării sale.
  • Ei sunt "Fiii iubiți ai Tatălui",
  • ei sunt cei care vor începe în curând o nouă generație,
  • cei care vor aduce Noului Popor cunoașterea Lucrurilor pe care Dumnezeu le-a revelat în aceste vremuri.

Oh! Fiii mei!

  • Astăzi veți vedea cu ochii voștri împlinirea tuturor profețiilor anunțate de Cer.
  • Încă puțin și veți fi luați de Sus,
  • veți fi pregătiți și umpluți cu darurile Duhului Sfânt,
  • apoi vă veți întoarce aici, pentru a recupera un popor care s-a pierdut.
  • Le veți spune despre faptele marelui Învățător Isus Cristos și despre "da"-ul vostru de a-L urma.

Oh! Dragi copii ai Mamei voastre cerești,

  • vă țin strâns în Inima mea: nu vă voi abandona niciodată,
  • vă voi susține în căderile voastre,
  • vă voi ajuta să vă ridicați și vă voi da de la Mine, întotdeauna.
  • ... nu lăsați ființa voastră să fie doborâtă!

În acest timp, omul va cădea în necazuri

  • căci își va pierde munca, ... va pierde totul,
  • el va fi deposedat de toate bunurile sale,
  • își va pierde și demnitatea din cauza omului nelegiuit.

Da, copiii mei, veți intra într-o stare de mare suferință:

  • disperare pentru cei care s-au îndepărtat de Dumnezeu,
  • care nu au vrut să-i răspundă lui Dumnezeu,
  • care încă se îmbracă cu luminile acestei lumi.

O, copiii Mei! Copiii Mei!

Unde vreți să ajungeți?

Unde vreți să ajungeți!

Motivul este în Biserică!

  • Preoții nu mai răspund la regulile lui Dumnezeu,
  • ei merg mână în mână cu cel care a distrus regulile lui Dumnezeu și le-a impus pe ale sale.
  • Un dezastru, copiii mei! Un dezastru!
  • durere imensă pentru Cel care și-a dat viața pentru ca Biserica Sa să triumfe.

Copiii mei binecuvântați, acesta este ceasul marii suferințe!

Este ora Golgotei! Este ora Golgotei, copiii mei!

  • Nu vreți să reacționați,
  • nu vreți să vă ridicați din căderi;
  • sunteți mândri până în punctul în care vreți să renunțați la viață:
  • ... preferați moartea în detrimentul vieții!

Copiii mei, o, voi care și azi Mă urmați încă și urmați cu afecțiune mesajele Cerului, făcând tot posibilul pentru realizarea Lucrării de mântuire:

  • veți fi puși în starea de a nu avea nici o durere, nici fizică, nici spirituală;
  • Eu vă țin de mână, vă păstrez în Inima mea,
  • Îmi unesc mâinile mele cu mâinile voastre,
  • mă rog cu voi acest sfânt Rozariu! Eu sunt cu voi, copiii mei iubiți,
  • ...sunt cu voi!!!

Pământul se cutremură pretutindeni, copiii Mei, acum așteptați-vă la un mare dezastru pentru Italia!

(Doamna noastră ne avertizează că în curând un mare vulcan va erupe în Italia: ...plâns și scrâșnire de dinți pentru copiii ei!)

Vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/02/ora-vedrete-scatenarsi-grandi-disastri-ovunque-litalia-verra-messa-in-condizione-di-grande-pena/

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin nu ne lasă Prea Sfânta Nascatoare de Dumnezeu miluiește pe noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere