marți, 18 aprilie 2023

DUMNEZEU SE MANIFESTĂ OAMENILOR, PENTRU CA EI SĂ CREADĂ ȘI SĂ SE CONVERTEASCĂ - Carbonia, 09.04.2023

Deschideți ușile lui Cristos!

Slujiți-L pe Regele vostru: iubiți-L din toată inima voastră; în curând veți locui pe căile Iubirii Infinite și veți fi fericiți pentru totdeauna.

Poporul Meu să se bucure în Mine, să își ridice strigătul de iubire către Dumnezeul lor Creator.

Sigiliul a fost deja deschis; Voința Dumnezeului Viu este în desfășurare: totul se va dezlănțui brusc! Într-o singură clipă, lumea va fi transformată.

Milostivirea lui Dumnezeu este mare, dar și Dreptatea Sa va fi mare!

Mărturisiți-vă păcatele, o, oameni; rugați-vă Duhului Sfânt!

Convertiți-vă, o, oameni, CONVERTIȚI-VĂ!

Iată timpul Marii Revelații, Dumnezeu se manifestă oamenilor, pentru ca ei să creadă și să se convertească; acesta este harul, fiii Mei! Aceasta este Iubirea!

Lumina lumii va îmbrățișa inimile fiilor Săi: va fi Paștele mult așteptat, Ierusalimul de pe Pământ! Viața nouă! Ceruri noi și Pământ nou!

Ascultați chemarea Mea la mântuire, o, oameni! Eu, Dumnezeul Creator, vă îndemn la convertire. Abandonați-vă Mie, fiii Mei, căci în curând veți fi în Mine, dacă veți accepta cuvântul Meu! ... Dacă Mă veți îmbrățișa, veți intra cu bucurie în Ierusalimul ceresc.

Grădina celor o mie de miresme îi așteaptă pe fiii lui Dumnezeu: aici veți găsi pajiști veșnic verzi, izvoare de apă proaspătă și iubire, iubire, iubire infinită.

Dumnezeu este singurul vostru Bine, o, oameni; potirul Său a fost turnat pentru voi, nu renunțați la Harul Său!

Totul este inevitabil, porțile cerului se deschid pentru revenirea lui Isus Mântuitorul! Bătălia e în desfășurare! Îngerii Cerului luptă deja împotriva îngerilor răului; în curând Dumnezeul vostru vă va manifesta slava Sa! Amin.

Binecuvântez poporul Meu!

Înainte, fiii Mei, Eu sunt adevărata voastră Sărbătoare!

Eu sunt Dumnezeu cu voi!

Paștele perfect!

Eu sunt Soarele care încălzește, Lumina care luminează calea.

Eu sunt Viața! Dumnezeu este Cel care "ESTE" REGELE PERFECT! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/12/dio-si-manifesta-agli-uomini-perche-essi-credano-e-si-convertano/

Un comentariu: