sâmbătă, 1 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 28 MARTIE 2023

Repostare: Ce veți spune? - 28 mai 2018

   "Ce ați făcut cu timpul pe care vi l-am dat pe pământ? Ați slujit pe semenii voștri? Ați acordat timp celor de pe străzi? Ați pledat cauza celor săraci și nevoiași, a văduvei și a orfanului?

   Îți petreci timpul slujindu-Mi poporul Meu sau slujindu-te pe tine însuți? Urmărindu-ți propria plăcere?

   Nu te întristează deloc faptul că multe suflete pierdute pier în fiecare zi?

   Copiii Mei, veți sta în fața Mea și veți da socoteală la sfârșitul vieții voastre. Ce Îmi veți spune dacă nu veți avea nimic de arătat în viața voastră? Dacă v-ați distrat în lume în toți acești ani și, deodată, sunteți chemați acasă la Mine? Dacă nu v-a păsat îndeajuns de mult să arătați dragostea Mea lumii muribunde din jurul vostru?

   Atât de mulți din ziua de azi nu au nicio speranță, nu știu nimic despre Mine sau despre sacrificiul pe care l-am făcut, și totuși poporul Meu se distrează, slujindu-și propria carne, făcând propria voință și nu pe a Mea.

   Ce veți spune voi?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=526924299603934&set=a.403808015248897 

Un comentariu: