joi, 13 aprilie 2023

ALEGEȚI CALEA VIEȚII, ÎMBRĂȚIȘAȚI ADEVĂRUL – Carbonia, 8.04.2023

Stați în liniște!

Iubiți copii, Cerul freamătă în așteptarea de a vă îmbrățișa la Sine.

Puneți-L pe Dumnezeu pe primul loc în viața voastră, o, oameni: Iubirea Lui vă va ajuta să creșteți și să înțelegeți viața voastră pe Pământ.

Iubitele Mele creaturi, Eu sunt alături de voi și vă conduc după Regulile Mele Divine, nu împiedicați Lucrarea Mea în voi, fiți umili, ascultați și puneți în practică ceea ce Eu vă spun.

Acum, un foc arzător se va aprinde în inimile voastre: veți ști că a sosit ora trezirii voastre.

Patima Mea a fost mare! Și totuși M-am dat pe Mine însumi pentru voi, o, oameni, care nu credeți în Mine, ... voi care ați ales să vă opuneți Mie.

Ce păcat, copiii Mei, ce păcat! Ura voastră față de Adevăr vă va duce acolo unde nu ați vrut niciodată să ajungeți.

Iată, Ceruri Noi și Pământ Nou pentru copiii lui Dumnezeu!

Pregătiți-vă, copiii Mei, postiți de lucrurile lumii, creșteți în Adevăr.

Faceți eforturi pentru Lucrurile lui Dumnezeu și abandonați ceea ce nu vă va da nimic bun.

Alegeți calea Vieții, îmbrățișați Adevărul și nu vă mai întoarceți niciodată privirea spre lucrurile care nu vă mai aparțin.

Ați fost chemați copii ai lui Dumnezeu! Tatăl vostru vă revendică! El vrea să vă plaseze în Totul Său, în lumea Sa nouă, creată special pentru "aleșii" Săi, pentru cei care au fi răspuns la Adevărul Său.

Paștele este înviere pentru mulți oameni..., în timp ce pentru alții este un blestem.

Copiii Mei, încercați să înțelegeți limbajul Meu, Eu vreau să vă salvez pe toți, dar mulți oameni nu răspund, Mă resping pentru lucrurile acestui pământ!

În curând totul se va sfârși, nimic nu va mai fi ca înainte.

Priviți copiii Mei, nu acceptați alegerea care duce la moarte, ... la suferință veșnică.

Pocăiți-vă! Convertirea voastră este urgentă! Nu mai aveți timp.

Milostivirea Mea apare în lume, ca și Dreptatea Mea! Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/04/10/scegliete-la-via-della-vita-abbracciate-la-verita/

Un comentariu: