duminică, 30 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 16 APRILIE 2023

Repostat: MIERCURI, 12 OCTOMBRIE 2022 - Timpul se va scurge

"În timpul declinului Americii, condițiile vor deveni dezastruoase și numai cei care se vor întoarce la Mine vor avea parte de milă. Puțini își vor oferi inima Mie, dar mulți nu o vor face, preferând amărăciunea lor în schimbul iubirii Mele și mândria lor în schimbul ajutorului Meu. Aceștia vor pieri în cea mai mare parte rapid, deși unii vor zăbovi și vor suferi mult timp.

În acel timp, asistența medicală va fi aproape inexistentă, iar speranța va fi un lucru de domeniul trecutului. Abandonați de Mine, răvășiți de dușmani, cu totul în jurul lor distrus, nu vor mai avea prea multe motive să continue. Și totuși, vor continua, deoarece Eu îi voi chema din nou și din nou să se convertească, ca răspuns la rugăciunile voastre.

În cele din urmă, timpul se va scurge și cei care nu s-au convertit vor fi dați stăpânului pe care au ales să-l slujească. Rugați-vă pentru aceștia, copiii Mei, chiar și pentru cei pe care nu-i cunoașteți, căci sfârșitul lor va fi într-adevăr terifiant dacă nu-Mi vor da inimile Mie."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=536461111983586&set=a.403808015248897

Un comentariu: