vineri, 21 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 13 APRILIE 2023 - Ungerea apostolilor

"Un nou curaj se ridică în adevărații Mei copii. Este aceeași ungere dată ucenicilor Mei în vremurile de odinioară. O nouă putere vă va fi dată în ceea ce va urma, copiii Mei, pentru ca voi să puteți face tot ceea ce este necesar până când va veni timpul să fiți chemați acasă la Mine. Nu vă temeți.

Copiii Mei nu se vor teme de moarte. Ei nu își vor iubi viața până la moarte, ci își vor da cu bucurie viața pentru Numele Meu. Jertfindu-se asemenea Mie, răsplata lor va fi nu doar mare, ci foarte mare, și se vor bucura de ea veșnic.

Ochiul nu a văzut și urechea nu a auzit lucrurile pe care le-am pregătit pentru voi, cei care Mă iubiți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=535606175402413&set=a.403808015248897

Un comentariu: