marți, 25 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 15 APRILIE 2023

Repostat: Dușmanii se adună, 12 august 2021

De aproximativ 4 zile (începând cu 9 august, când scriu aceste rânduri), am tot auzit un zgomot în spiritul meu asemănător cu cel al cailor care galopau, dar fără zgomotul de clopoței. Tocmai l-am auzit din nou și după ce m-am rugat, Domnul mi-a arătat că este războiul care se apropie din ce în ce mai mult.

"Dușmanii Americii se adună în jurul ei în spatele scenei și în curând vor invada această țară. Multe, multe vieți vor fi pierdute, deoarece cei care invadează sunt fără milă.

Rugați-vă acum pentru cei pe care îi iubiți, copiii Mei, pentru ca Eu să le arăt milă și să-i ascund la umbra aripilor Mele. Rugați-vă pentru propria voastră protecție și pentru ceea ce dețineți, pentru ca Eu să vă pot arăta și vouă milă.

Dacă America s-ar fi pocăit, nu i-aș fi chemat pe dușmanii ei să o atace, dar nu a făcut-o. Ea nu se pocăiește nici acum, preferând să se complacă în abominațiile ei păcătoase, pentru ca toți să le vadă. Ca o femeie desfrânată care se etalează, rușinea ei este descoperită. Acum vor veni cei care doresc darurile ei și le vor lua.

Copiii Mei, acesta va fi un timp de multă tristețe pentru tot poporul Meu și pentru cei care nu sunt încă ai Mei. Puneți-vă inimile să mijlocească și apropiați-vă de Mine în locul secret al Prezenței Mele. Acesta este modul în care trebuie să vă pregătiți. Nici o altă pregătire nu va fi la fel de valoroasă ca aceasta."

Acest atac va veni brusc. Nu amânați astăzi ceea ce trebuie făcut, ci faceți-o repede, căci mâine s-ar putea să nu mai fiți în stare.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=536158432013854&set=a.403808015248897

Un comentariu: