duminică, 9 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 3 APRILIE 2023 - Multe evenimente neașteptate

"Copiii Mei prețioși, în generația voastră vor avea loc atât de multe evenimente neașteptate, încât inimile oamenilor vor ceda de frică. Dar copiii Mei nu trebuie să se teamă, deoarece Eu vă țin în siguranță în palma mâinii Mele puternice în orice moment. Nu primiți șoaptele dușmanului de sumbru și de nenorocire.

În acest timp, când apar evenimente neașteptate, căutați răspunsul în Cuvântul Meu. Căutați în Cuvântul Meu mângâierea voastră, căci Eu vă voi mângâia întotdeauna.

Nu fiți neliniștiți, ci fiți sârguincioși să vă ocupați de ultima voastră lucrare pentru Mine pe pământ, căci în curând veți fi aici cu Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=529921569304207&set=a.403808015248897

Un comentariu: