joi, 6 aprilie 2023

O mare înșelăciune se abate asupra omenirii, 1 aprilie 2023, Shelley Anna

Mesaj de la Domnul nostru

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, luați aminte și ascultați cu urechile discernământului, unde poate fi găsită înțelegerea Mea. O mare înșelăciune se abate asupra omenirii sub înfățișarea extratereștrilor. Nu vă lăsați înșelați! Și nu vă temeți, căci Eu sunt cu voi. Fie ca încrederea voastră în Mine să fie neclintită. Profețiile se împlinesc pe măsură ce intrați în necaz. Apropierea zilei Mele este peste voi, în timp ce lăsați să vă scape momente de îndurare.

Intrați în prezența Mea prin Rozariul de Lumină al Maicii Mele, unde se găsesc haruri și se obține milă pentru sufletul căit.

Iubiții Mei, pregătiți-vă inimile, căci ora este târzie! Cufundați-vă în Iubirea Mea

Intrați pe calea îngustă care duce la viața veșnică.

Credincioșii Mei, vă invit la pocăință zilnică pentru iertarea păcatelor. Au mai rămas doar câteva clipe de îndurare. Invocați Numele Meu și veți fi salvați.

Așa vorbește Domnul.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/april/03/a-great-deception-befalls-humanity/

Un comentariu: