miercuri, 19 aprilie 2023

Intrați în Inima Mea Sfântă, 13 aprilie 2023, Shelley Anna

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, veniți la Mine, intrați în Inima Mea Sfântă, un refugiu sigur unde se poate găsi revigorare pentru sufletul vostru. O barieră impenetrabilă de protecție împotriva întunericului acestei lumi care vă înconjoară. Nu v-am abandonat, nu, dimpotrivă, sunt cu voi la tot pasul. Puneți-vă încrederea în mine. Umblați în castitate, pentru ca lumina iubirii Mele să strălucească prin voi ca un exemplu pentru ceilalți.

Iubiții Mei, vă iubesc cu o iubire necondiționată . Așa vorbește, Domnul.

Confirmare din Scripturi

Îmi ridic ochii spre munți (și mă întreb): De unde-mi va veni ajutorul? Ajutorul meu (vine) de la Domnul, care a făcut cerul și pământul. PSALMI 121:1-2

Chiar dacă ar fi să umblu prin valea întunecată a morții, nu mă tem de niciun rău, căci Tu ești cu mine, toiagul și nuiaua Ta mă mângâie. Psalmi 23:4

Eu știu că Răscumpărătorul meu este viu și că în cele din urmă, se va ridica peste țărână. Iob 19:25

Iubiți-L, așadar, pe Domnul, voi toți credincioși ai Lui! Domnul păzește pe cei fideli și pedepsește cu vârf și îndesat pe cei trufași. Fiți tari, să se întărească inimile voastre, voi, toți cei care nădăjduiți în Domnul! Psalmul 31:23-24

Nici nu se aprinde o candelă și se pune sub obroc, ci pe candelabru, ca să lumineze pentru toți cei care sunt în casă. MATEI 5:15

El le-a zis: "Veniți după Mine, și vă voi face pescari de oameni! MATEI 4:19

Iată, Eu stau la ușă și bat! Dacă cineva ascultă glasul Meu și-Mi deschide ușa, voi intra la el și voi sta la masă cu el și el cu Mine. APOCALIPSA 3:20

Încredințează Domnului grijile tale și El te va sprijini. El nu va îngădui niciodată ca cel drept să se clatine! PSALMUL 55:22

Orice dar bun și orice dar desăvârșit este de sus, coboară de la Tatăl luminilor, în care nu este nici schimbare, nici umbră de transformare. IACOB 1:17

Așadar, convertiți-vă și întoarceți-vă pentru ca păcatele voastre să fie iertate, ca să vină timpuri de odihnă de la Domnul. FAPTE 3:19

"Căci iată, iarna a trecut, ploaia a încetat, s-a dus. Florile se văd pe pământ, timpul cântării s-a apropiat și glasul turturelei se aude în ținuturile noastre. Smochinul și-a îndulcit primele roade, iar vița-de-vie în floare răspândește miros. Ridică-te, prietenaa mea, frumoasa mea, vino!"

Cântarea Cântărilor 2:11-13

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/april/16/enter-into-my-sacred-heart/

Un comentariu: