marți, 4 aprilie 2023

O LUME NOUĂ SE VA DESCHIDE ÎN CURÂND PENTRU NOUL POPOR AL LUI DUMNEZEU – Carbonia, 29.03.2023

O lume nouă se va deschide în curând pentru noul Popor al lui Dumnezeu.

Iubiți copii, îmbrăcați-vă cu Mine, folosiți-vă de Milostivirea Mea.

Iată, am ajuns la timpul anunțat:

·       uraganul războiului pătrunde în această Omenire lipsită de înțelepciune,

·       răul domnește pretutindeni,

·       totul se va prăbuși acum,

·       patrimoniul statului va cădea,

·       și Poporul Meu va fi pus în mare suferință.

Poporul Meu, Eu sunt Cel pe care Îl veți vedea acum în Glorie.

Veniți, iubiți copii, dați-vă mâinile și uniți-vă în rugăciune, pentru că ora trezirii conștiințelor se apropie, eliberarea copiilor lui Dumnezeu este aproape.

·       Oamenii rătăcesc pe străzile Pământului fără o destinație,

·       ei nu-și fixează privirea asupra Mea,

·        trăiesc conform legilor pământești.

·       și nu-și fac planuri pentru salvarea sufletelor lor.

·       Vântul dinspre Est suflă puternic; o mare furtună se va abate acum asupra acestei Omeniri;

·       Națiunile vor plânge pentru că nu au pus capăt mândriei lor!

În adevăr vă spun, o, poporul Meu, o, popor nerecunoscător:

·       Cu ce vă veți îmbrăca atunci când nu veți mai avea nimic?

·       Sarcasmul vostru față de Mine a fost căderea voastră!

·       Îngerul Păcii va fi în mijlocul vostru, privirea lui îi va lovi pe cei răi și va da sprijin celor amărâți.

·       Se apropie sfârșitul unui imperiu malefic dedicat războiului și vărsării de sânge, ...

·       este sfârșitul unui timp vechi!

·       lume nouă se va deschide în curând pentru noul popor al lui Dumnezeu: cel credincios Lui.

Arătați-vă capabili să vă îndreptați căile, acum, copiii Mei!

Nu mai este timp de pierdut!

Alegerile trebuie făcute acum!

Nu va exista un mâine fără Mine.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/03/31/un-nuovo-mondo-presto-si-aprira-al-nuovo-popolo-di-dio/

Un comentariu: