duminică, 9 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 4 APRILIE 2023 - Creșterea în credință

"Copiii Mei, de ce atâta teamă în legătură cu ceea ce va urma? Nu vedeți că încă Eu sunt cu voi în toate? Voi vă temeți de suferință. Vă temeți de lipsuri. Totuși, chiar și viața, așa cum o cunoașteți, este alcătuită din aceste lucruri din când în când.

Eu am rânduit deja ca suferința voastră să nu fie lungă și lipsurile voastre să nu fie insuportabile. Dacă Mă veți pune pe Mine pe primul loc în viața voastră și veți umbla îndeaproape cu Mine, ce pace veți găsi!

Când Mă veți cunoaște ca fiind providența voastră, nu va mai exista teamă. Doresc să nu vă petreceți timpul tot mai temători, ci să îl petreceți crescând în credință."

https://www.facebook.com/photo?fbid=530407605922270&set=a.403808015248897

Un comentariu: