miercuri, 12 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 8 APRILIE 2023

Repostat: Ultimul spectacol

"Nu vei avea nicio scuză, America, căci acum fac în tine lucrări mai puternice decât a făcut Fiul Meu în Israel cu atât de mult timp în urmă. Nu veți avea nicio scuză atunci când vă voi arăta puterea Mea măreață și, cu toate acestea, atât de mulți dintre voi (oameni din America) vor refuza să se căiască chiar și atunci.

Veți refuza să vă căiți de păcatele voastre, veți refuza să renunțați la idolii la care vă închinați, veți alege confortul și prosperitatea în locul unei vieți de sfințenie în Mine. În acest sens, când veți vedea puterea Mea măreață și veți continua să Mă refuzați, Îmi voi spori judecățile asupra oamenilor care Mă refuză.

Pregătește-te, America, pentru că ultimul spectacol începe în curând. Ai fost cântărită și ai fost găsită deficitară, iar zilele tale sunt numărate, căci te voi distruge complet.

Mândrul tău steag nu va mai flutura niciodată. Țara voastră a devenit poluată de păcat, deoarece ați umblat pe căile voastre și nu pe ale Mele."

https://www.facebook.com/photo?fbid=532411529055211&set=a.403808015248897

Un comentariu: