joi, 13 aprilie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 9 APRILIE 2023

 Repostat: Eu nu am uitat, 25 iulie 2022

"America și-a construit bogăția pe spinarea celor pe care i-a dominat. America este construită pe pământuri furate de la alții pe care i-a ucis pentru a putea avea ceea ce își dorea. Voi trăiți în vile și conduceți pe drumuri, căi ferate și multe altele pe care le-ați câștigat cu puține cheltuieli pentru voi, dar cu totul ale lor. Deși acest lucru s-a întâmplat cu mult timp în urmă, Eu, Marele Eu Sunt, nu am uitat durerea și pierderea lor. Eu nu am uitat relele tratamente pe care America le-a aplicat creației Mele.

America, a venit timpul judecății tale. Ți-ai folosit bogăția pentru a-i domina pe alții, acum voi chema dușmani care te vor domina. Te vor ucide pentru a-ți lua tot ce ai, așa cum ai făcut și tu altora. America nu va mai exista. America nu se va mai ridica niciodată.

Eu sunt Dumnezeul care nu doarme niciodată. Eu nu uit nedreptatea."

https://www.facebook.com/photo?fbid=532921219004242&set=a.403808015248897

Un comentariu: